Dorthe Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ja, men jeg datt ut for en stund siden. Det er i orden igjen nå da. 0 Siter
org Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 msn funker, men ikke hotmailen. Merkelig. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det virket ikke for en stund siden, men nå kom jeg endlelig inn igjen. :-) Men den vanlige mailen (c2i.net) virker ikke.... hva er det med mail og nett idag? *sukk* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det virket ikke for en stund siden, men nå kom jeg endlelig inn igjen. :-) Men den vanlige mailen (c2i.net) virker ikke.... hva er det med mail og nett idag? *sukk* Hvordan merker du at mailen ikke virker? Jeg har mailvekslet med Hare uten problem i dag, men så har jeg brukt G-mail. Har du prøvd den? 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Hvordan merker du at mailen ikke virker? Jeg har mailvekslet med Hare uten problem i dag, men så har jeg brukt G-mail. Har du prøvd den? Jeg merker det fordi først fikk jeg feilmelding selv om mailen var sendt. Nå får jeg ikke logget inn på outlook engang, får bare opp at det er utilgjengelig, eller noe feil med servertilgjengelighet eller noe. Det er samme med mannen sin outlook express, han kommer heller ikke inn. Håper de fikser det snart. Det er jobbemailen min ser du...litt dumt hvis det er noe jeg må lese.. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Hvordan merker du at mailen ikke virker? Jeg har mailvekslet med Hare uten problem i dag, men så har jeg brukt G-mail. Har du prøvd den? Hotmailen virker. Sikkert g-mail også. Men jeg vil ikke alltid bruke disse to, pga at de inneholder nicket mitt. Derfor er det greit med en jobbmail også ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Hotmailen virker. Sikkert g-mail også. Men jeg vil ikke alltid bruke disse to, pga at de inneholder nicket mitt. Derfor er det greit med en jobbmail også ;-) Ja, jobbmail kan være kjekt å ha - ikke minst på jobben :-) 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 min klikka i fire-fem-tida... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.