Gå til innhold

Hva får mamma i julegave?

Anbefalte innlegg

Jo! :-o Men jeg kjøper ikke sånne fryktelig dyre ting, prøver å lage masse fete småpakker i stedet..Tenk på folk som gir vekk slalomski og stereoutstyr og sånt, da..Det må gjøre vondt i lommeboka det..! :-o

Men ut i fra særdeles skral inntekt, så bruker jeg nok litt i overkant ja..;-) Men det er bare 3 - 4 stykker som får masse rart pakker, de andre får stort sett en (og de er ..vel..kjipe;-))

Hehe. De er sikkert ikke kjipe, du har nok funnet på noe fint :)

Vi fikk leiligheten på Veitvet, forresten. Så i februar flytter vi dit :) Gåavstand til jobben, yeeeey! :D

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Meg1365380063

7

• laguna1365380434

7

• Gemini

6

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Hehe. De er sikkert ikke kjipe, du har nok funnet på noe fint :)

Vi fikk leiligheten på Veitvet, forresten. Så i februar flytter vi dit :) Gåavstand til jobben, yeeeey! :D

Wow! Grattis i bøtter og spann! :-) Så spennende!

Håper dere får det koselig i ny leilighet og at dere får det gøy med innredning og utpakking og alt slikt! Gratulerer!

:-)

Min mor får en veske hun har plukket ut selv, veldig greit. Jeg får en kjele av henne jeg har plukket ut selv. Ikke veldi spennende, men i år var det greiest å gjøre det på denne måten. Tidligere har hun fått undertøy, kremer, time til hudpleie/fotpleie/frisør, vin, penger til ferie tur, sengetøy, pledd og sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...