Gå til innhold

Hva får mamma i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor (53) får:

* Hudkrem, sånn African spa fra Bodyshop

* Sort dagsplanlegger

* Hotell i særklasse på DVD

* Hyggelig bokstøtte

* Sånn dilldall med perler(?) til å for eksempel legge i vinduskarmen,og røkelse.

*Sudokuhefte og lite mobiltelefonsmykke

*Cd singel med Madrugada/Ane Brun fra pusekattene!

:-)

Også lurer jeg påå kjøpe et lite, billig smykke i tillegg, eller eipocketbok. Hm.

Kan jeg f være mora di bare bittelitt? * Hotell i særklasse på DVD*

Hvorfor kjøper du så himla mange pakker til mora di?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Meg1365380063

7

• laguna1365380434

7

• Gemini

6

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg setter kjempemessig pris på det!

:)

Tror det er fint å være datteren din :-)

Skrevet

Min mor får en skje til bestikket ho samler på + et søknadsskjema for visum. (Vi skal på ferie sammen i April, så da ordner jeg denne søknaden og betaler for den)

Gubben har kjøpt truse til henne. Virker kanskje litt merkelig, men det har blitt tradisjon etter en diskusjon de hadde for mange år siden.

fuji1365380447
Skrevet

Min mor får to billetter til Operaen.

Får håpe at jeg får være med!

Skrevet

Min mor, som din mor - har heller ingen julegaveønsker. Så under sterkt press fra min søster og meg (vi handler alltid i sammen) klarte hun å hoste opp følgende ønsker:

Frotté håndkler og stretchlaken

- og da får hun jo det....4 frotté håndkler (m/kluter), 2 stk stretchlaken, pluss en cd og et ullpledd (som vi kom på helt av oss selv:-)

Pappa får scanner + vin.

Skrevet

Min mor (53) får:

* Sort dagsplanlegger

* Hyggelig bokstøtte

* Sånn dilldall med perler(?) til å for eksempel legge i vinduskarmen,og røkelse.

Også lurer jeg påå kjøpe et lite, billig smykke i tillegg, eller eipocketbok. Hm.

Du kjøper så mye til hver eneste person! Blir det ikke dyrt?

Skrevet

Min mor (53) får:

* Sort dagsplanlegger

* Hyggelig bokstøtte

Hadde min mor fått så mye av meg så tror jeg hun hadde blitt sliten. Mye gaver krever mye gaver igjen, men det er klart hvis du bare har noen få å kjøpe til/få fra så blir det kanskje litt annerledes.

Her legger vi listen for gaver til voksne på et minimum.

Skrevet

DVD film med Dag Frøland og kalender med bilde av barnebarnet sitt.

Skrevet

Min mor (53) får:

* Sort dagsplanlegger

* Hyggelig bokstøtte

Pakker du alt i en gave eller for seg?

Skrevet

Pysjamas med kermit på og fjøslyk får mim mor fra oss døtrene. I tillegg får hun et mormorpledd fra barnebarnet - altså et pledd det er sydd "mormor" på. Tror nok hun blir fornøyd med det, ja..

laguna1365380434
Skrevet

Kan jeg f være mora di bare bittelitt? * Hotell i særklasse på DVD*

Hvorfor kjøper du så himla mange pakker til mora di?

Fordi vi liker mange pakker i min familie, og fordi mutter er grei..;-) Men det er jo ikke veldig dyre ting, jeg er glad i å gi bort masse småpakker.

Den DVDen er på tilbud nå, under 200 kroner på platekompaniet (om du orker køen..PUH..) så den kan du vel kanskje kjøpe i julegave til deg selv? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du kjøper så mye til hver eneste person! Blir det ikke dyrt?

Jo! :-o Men jeg kjøper ikke sånne fryktelig dyre ting, prøver å lage masse fete småpakker i stedet..Tenk på folk som gir vekk slalomski og stereoutstyr og sånt, da..Det må gjøre vondt i lommeboka det..! :-o

Men ut i fra særdeles skral inntekt, så bruker jeg nok litt i overkant ja..;-) Men det er bare 3 - 4 stykker som får masse rart pakker, de andre får stort sett en (og de er ..vel..kjipe;-))

laguna1365380434
Skrevet

Hadde min mor fått så mye av meg så tror jeg hun hadde blitt sliten. Mye gaver krever mye gaver igjen, men det er klart hvis du bare har noen få å kjøpe til/få fra så blir det kanskje litt annerledes.

Her legger vi listen for gaver til voksne på et minimum.

Da hadde det blitt stusselig her, jeg har ei kusine som kvalifiserer til de som ikke hadde fått et minimum..;-) Og hun feirer ikke med oss engang..

Å ikke kjøpe julegaver til de voksne er døvt;-P Snille jenter på 32 og 53 fortjener MASSE pakker, nemlig..;-P Men jeg vinner på samla loot, det vet jeg av erfaring..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Pakker du alt i en gave eller for seg?

Hver for seg! :-) Jeg er liker både å gi og få masse små paskker! Det er kjekt!

Skrevet

Hver for seg! :-) Jeg er liker både å gi og få masse små paskker! Det er kjekt!

Sikkert pakker du mener :)

Da skjønner jeg hvorfor du kjøper så mange "småtinger"

laguna1365380434
Skrevet

Sikkert pakker du mener :)

Da skjønner jeg hvorfor du kjøper så mange "småtinger"

Pakker,ja..prøvde jeg å skrive..;-)

Pakker bra uansett størrelse, men mange små gjør oppakning langvarig og spennende..Jeg liker at oppakkningstyret varer litt! Jeg blir sånn ca 5 i hodet på julaften..

Skrevet

Pakker,ja..prøvde jeg å skrive..;-)

Pakker bra uansett størrelse, men mange små gjør oppakning langvarig og spennende..Jeg liker at oppakkningstyret varer litt! Jeg blir sånn ca 5 i hodet på julaften..

hehe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...