Gå til innhold

Har DU tatt backup i det siste?

Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig at jeg har dvd-brenner og at gubben hadde liggende dvd-plater, så nå har jeg tatt backup av HELE bilde-mappen på en plate. Tidligere har jeg kjørt f.eks 2 mnd på en cd og rotet de vekk en etter en... ;)

Det er veldig lurt å ta backup altså, så jeg tror absolutt dagen for å gjøre det er i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211152-har-du-tatt-backup-i-det-siste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver dag. Ofte flere ganger daglig :-)

"............................................."

Ja, men du driver vel med litt "viktige" ting og, gjør du ikke?

Dette er jo bare sentimental morro liksom.

Det var iallefall gøy å oppdage at jeg har dvd-brenner. ;) Hihi..

Ja, men du driver vel med litt "viktige" ting og, gjør du ikke?

Dette er jo bare sentimental morro liksom.

Det var iallefall gøy å oppdage at jeg har dvd-brenner. ;) Hihi..

Joda, jeg tar ikke backup av bildene og (den lovlige) mp3-samlingen daglig :-)

Hva mener du forresten med "viktige"?? *skule*

"..............................................."

Annonse

ja jeg har begynt å gjøre det nå. Fikk meg en lærepenge da jeg hadde skrevet en oppgave som skulle leveres. Så klikket pc'en.:(((

Hadde ikke tatt backup. heldigvis hadde jeg en bekjent som klarte å få ut dokumentene mine og redde oppgaven min. å få gjort det på et servicested hadde kostet flere tusen kroner

Så nå som jeg skriver oppgave så tar jeg ihvertfall backup. Sender det også til eposten min bare for å være sikker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...