Gjest irriterte meg Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Ååå jeg er såå irritert nå. Har bestilt to svære pakker som skal være julegaver til barnet mitt å så ser det ikke lovende ut med at det kan komme frem til julaften. grrr er så frustrert. Måtte få det ut å torsdag ringer jeg posten igjen å kjefter dem huden full. Har betalt 400 i porto å det er en servicepakke fra bedrift og ble sendt tidlig forrige uke. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Det er fortsatt flere dager igjen til julaften ,-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Du har grunn til å være pissed. Dersom varene var bestilt med vanlig post, hadde du ikke hatt mye du skulle ha sagt, og før jul er det aldri godt å vite når bestilte varer kommer fram, men jeg tror posten plikter å levere innen en viss tid når du betaler for deres dyrere utkjøringer. 0 Siter
Gjest irriterte meg Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Du har grunn til å være pissed. Dersom varene var bestilt med vanlig post, hadde du ikke hatt mye du skulle ha sagt, og før jul er det aldri godt å vite når bestilte varer kommer fram, men jeg tror posten plikter å levere innen en viss tid når du betaler for deres dyrere utkjøringer. Det ble visst fortgang på dem i går når jeg ringte og klaget. Pakken er kommet fram i dag! Pakken sto i oslo i tre dager før den reiste videre!! Jeg bare må få en spørreundersøkelse om posten nå så skal jeg jammen meg svare.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.