Gå til innhold

jeg lot meg falle for fristelsen

Anbefalte innlegg

Gjest koneannemone

På årets julebord havnet jeg i seng med sjefen min.

Skjønner ikke helt hvordan det gikk til,vi har aldri flørtet og jeg har aldri noen gang tidligere vært utro.

Festen var over og vi skulle gå til hotellrommene våre,og før jeg vet ordet av det er han og jeg alene på rommet mitt...

Vi tømte minibaren,pratet og hygget oss og av en eller annen grunn havnet vi altså i seng.

Det som plager meg mest er ikke det faktum at jeg har vært utro mot min mann(og han mot sin kone) men altså at jeg ønsker å gjøre det igjen!!! og igjen!!

Ikke med sjefen,han betydde ikke noe.Men han tente villdyret i meg må jeg vel si.

Har bare lyst å dra på byen å sjekke mannebein nå.

Er det virkelig så ille å unne seg litt glede i hverdagen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211171-jeg-lot-meg-falle-for-fristelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du tenker, jeg har nemlig vært utro mange ganger i de ulike forholdene jeg har vært. Det ER vanskelig å være trofast, og det ER vanskelig å ikke kjede seg i et forhold. Men hvem har sagt at livet alltid skal være lett? Og hvem har sagt at det er dumt å kjede seg? Du må tenke alvorlig på konsekvensene. Hva om din mann finner ut av det? Om familien din går i stykker? Om hans familie går i stykker? Og har du sex med noen andre - som også er gift - kan du ruinere mange menneskers liv, inkludert ditt eget. Vil du det?

Jeg har selv ødelagt et forhold som var meget verdifullt for meg, på grunn av en natts dumhet. Det er fatalt. Min samboer ville gjerne fortsette, vi elsket hverandre, men det var umulig. Han kunne aldri stole på meg, og vi fikk aldri den samme nærheten igjen. Det gjør fryktelig fryktelig vondt. Husk det - at handlingene dine får konsekvenser.

Tante Tea, på tur med en Toller c',)

Ja.

Det er virkelig så ille.

Du synes det sikkert selv også.

Eller?

Hadde det kanskje ikke vært så ille om mannen din gjorde det samme?

Hvis det er saken, så bør du vurdere om det er noen vits å være gift.

Gjest en gift kone

Jeg skjønner hva du tenker, jeg har nemlig vært utro mange ganger i de ulike forholdene jeg har vært. Det ER vanskelig å være trofast, og det ER vanskelig å ikke kjede seg i et forhold. Men hvem har sagt at livet alltid skal være lett? Og hvem har sagt at det er dumt å kjede seg? Du må tenke alvorlig på konsekvensene. Hva om din mann finner ut av det? Om familien din går i stykker? Om hans familie går i stykker? Og har du sex med noen andre - som også er gift - kan du ruinere mange menneskers liv, inkludert ditt eget. Vil du det?

Jeg har selv ødelagt et forhold som var meget verdifullt for meg, på grunn av en natts dumhet. Det er fatalt. Min samboer ville gjerne fortsette, vi elsket hverandre, men det var umulig. Han kunne aldri stole på meg, og vi fikk aldri den samme nærheten igjen. Det gjør fryktelig fryktelig vondt. Husk det - at handlingene dine får konsekvenser.

Det er ikke vanskelig å være trofast. Tror dere kommer inn på feil spor, og så blir det lett å gjøre det igjen.

Annonse

fuji1365380447

Jeg vet ikke om det er første gangen du opplever virkelig dyrisk begjær - men slik føles det altså!

Det er utrolig deilig, og er en sterk drivkraft i de fleste mennesker.

Og det er vanskelig (for å ikke si nesten umulig) og opprettholde et slik mørk, ulovlig og sugende begjær med sin faste parter gjennom mange år....

Men - det er helt uforenelig med et godt samliv, å gi etter for dette begjæret!!!!

Et slikt brudd på tilliten gjør at ekteskap går i oppløsning. Enten fordi du vil bli forelsket i en av dine (potensielle) elskere, eller fordi du vil bli oppdaget, eller fordi det vil skape en uopprettelig avstand mellom deg og din mann.

Ja, det er helt galt å "unne" seg litt moro på denne måten. Det som gjør oss til siviliserte mennekser, og som er med på å opprettholde nødvendig orden og samhørighet i livet, er at man klarer å stå i mot slike fristelser.

Tro meg, du er ikke hverken den første eller den siste som føler dragning mot slik utenomekteskapelig spenning. Men det som skiller de gode fra de dårlige menneskene, er de som klarer å styre seg.

Alle andre er bare dyr, styrt av sine primitive drifter!

Gjest pittpottnøtt

Enig meg fuji...

Det skal gå an å styre seg hvis du har nok kjærlighet til han du bor sammen med.

Hvis du ikke har nok kjærlighet til han,-hvorfor kaster du bort hans tid?

Hans tid...som han har kunnet brukt sammen med noen som virkelig elsker han...

Jeg vet ikke om det er første gangen du opplever virkelig dyrisk begjær - men slik føles det altså!

Det er utrolig deilig, og er en sterk drivkraft i de fleste mennesker.

Og det er vanskelig (for å ikke si nesten umulig) og opprettholde et slik mørk, ulovlig og sugende begjær med sin faste parter gjennom mange år....

Men - det er helt uforenelig med et godt samliv, å gi etter for dette begjæret!!!!

Et slikt brudd på tilliten gjør at ekteskap går i oppløsning. Enten fordi du vil bli forelsket i en av dine (potensielle) elskere, eller fordi du vil bli oppdaget, eller fordi det vil skape en uopprettelig avstand mellom deg og din mann.

Ja, det er helt galt å "unne" seg litt moro på denne måten. Det som gjør oss til siviliserte mennekser, og som er med på å opprettholde nødvendig orden og samhørighet i livet, er at man klarer å stå i mot slike fristelser.

Tro meg, du er ikke hverken den første eller den siste som føler dragning mot slik utenomekteskapelig spenning. Men det som skiller de gode fra de dårlige menneskene, er de som klarer å styre seg.

Alle andre er bare dyr, styrt av sine primitive drifter!

Applaus!

Det her hørtes så dumt ut at jeg lurer på om det ikke er et trolleinnlegg. Men mange har jo svart deg seriøst, så kanskje det er ekte, og du rett og slett er så lite begavet at du kan prestere å stille et så dumt spørsmål. I såfall kan jeg ikke annet enn å ønske deg god bedring.

"................................................"

Annonse

Gjest Heiniken

Virker som sex er det aller viktigste for noen her! Samme om barna får det vondt, mannen, osv. Bare DE får seg sex! Er ikke det litt patetisk og går for meg på lik linje som de som omtaler "grisemenn" fordi de har et forhold til en ei 25 år gammel jente. Men de er ofte faktisk single....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...