Gå til innhold

Amazon.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bestilt bøker derfra? Omtrent hvor lang tid går det fra man bestiller til man får varen?

Fortsetter under...

Gjest kalendria
Skrevet

Jeg har bestilt mye derfra. Stort sett har jeg bøkene innen en uke, det varierer litt. Uansett får du beskjed når du bestiller om når bøkene kan forventes. I disse dager får man også en melding dersom varene ikke kan leveres før jul (og det tviler jeg på at noe kan så sent i desember).

Skrevet

Det går raskere fra amazon.co.uk som er den engelske siden. Men på grunn av kronekurs mot pund eller dollar så kan det hende den amerikanske blir billigere. Men den engelske er kjappere

Skrevet

Det går raskere fra amazon.co.uk som er den engelske siden. Men på grunn av kronekurs mot pund eller dollar så kan det hende den amerikanske blir billigere. Men den engelske er kjappere

Takk for svar, jeg har allerede bestilt fra den amerikanske, får bare vente og se, men jeg gleder meg sånn til den boken.....

Skrevet

Jeg har bestilt mye derfra. Stort sett har jeg bøkene innen en uke, det varierer litt. Uansett får du beskjed når du bestiller om når bøkene kan forventes. I disse dager får man også en melding dersom varene ikke kan leveres før jul (og det tviler jeg på at noe kan så sent i desember).

Takk for svar, får bare smøre meg med tålmodighet, men jeg gleder meg sånn til den boken jeg har bestilt.

Skrevet

JEg har bestilt fra den amerikanske siden.

Det tok en liten uke å få bøkene.

Annonse

Skrevet

JEg har bestilt fra den amerikanske siden.

Det tok en liten uke å få bøkene.

OK, er jeg heldig så kommer den i romjulen da, har fått melding om at den var sendt avgårde.

Skrevet

Bestilte to Playstationspill + en bok. Mener jeg bestilte på søndag og fikk det på mandag. Gikk kjempefort.

Skrevet

Bestilte to Playstationspill + en bok. Mener jeg bestilte på søndag og fikk det på mandag. Gikk kjempefort.

Det hørtes da usannsynlig fort ut, de sender jo med skip fra USA, fikk beskjed om at det tok fra 7-30 dager, så jeg får vel bare vente og se

Skrevet

Det hørtes da usannsynlig fort ut, de sender jo med skip fra USA, fikk beskjed om at det tok fra 7-30 dager, så jeg får vel bare vente og se

Jeg fikk det fra England...

Nei, når jeg ser nærmere etter stod det Amazon.co.uk.

Sorry:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...