Gå til innhold

Hjelpe meg med quizen? (Igjen;-))

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jeg sitter nemlig atter en gang igjen med et spørsmål..

Denne gangen vet jeg hva jeg gjerne vil spørre om men jeg får ikke til å google svaret..:-I

Siden det snart er jul, har jeg diverse julespørsmål og kategorier, blandt annet litt om julemusikk og sånn..

I den forbineldse prøver jeg å finne ut hvilken låt det var som toppet Vg lista på disse tider, eller i romjula i fjor..(!) Dette klarer jeg som sagt ikke å finne ut av, det jeg får opp virker feil(?) (Greenday?!..Var det?!)

Noen som gidder og hjelpe meg, eller som vet det(!)

Jeg blir veldig glad for hjelp så i såfall tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211179-hjelpe-meg-med-quizen-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går inn på vg.no, finnes det en link til vg-lista, hvor du kan søke på dato og år. Da bør du få et nøyaktig resultat.

Har for øvrig et godt julequiz-spørsmål, dersom du skulle trenge noen flere: Hvem sang første setningen i "Do They Know It's Christmas" - i originalversjonen og nyinnspillingen.

laguna1365380434

Hvis du går inn på vg.no, finnes det en link til vg-lista, hvor du kan søke på dato og år. Da bør du få et nøyaktig resultat.

Har for øvrig et godt julequiz-spørsmål, dersom du skulle trenge noen flere: Hvem sang første setningen i "Do They Know It's Christmas" - i originalversjonen og nyinnspillingen.

Godt spørsmål! :-) Men nå er jeg faktisk ferdig..PUH! :-)

Men hvem var det a?

Annonse

laguna1365380434

Nå har du litt å gruble på, da vettu.

Min julegave til deg - fra en quizmaster til en annen. ;o)

Det må jeg, for det vet jeg ikke..;-)

Holder du quiz du også? Hvor? Det vil si, jeg skjønner hvis du ikke vil si nøyaktig hvor, men er det i Oslo?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...