Gå til innhold

Er bare ute etter kroppen hans..

Anbefalte innlegg

Gjest kajerita

Ikke et vondt ord om norske menn,dem er helt fantastiske!

Men saken er den at jeg har så veldig lyst å prøve noe nytt....jeg har så fryktelig lyst på en neger...

Så er jeg et dårlig menneske om jeg sjekker opp en person uten noen interesse for han som person,men bare er ute etter et ligg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211180-er-bare-ute-etter-kroppen-hans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er selvfølgelig ikke noe galt i å pule bare for å pule, og hvilke faktorer du legger til grunn før du velger ut ditt ons, uansett om det er bryststørrelse, penisstørrelse, muskler, deilig rumpe, fine lår eller hudfarge, er av mindre relevans.

De fleste som sjekker opp noen fore et ligg er kun ute etter kroppen til vedkommende. Noen vil ha en muskelbunt, noen vil ha en neger, noen menn vil ha blondiner og noen vil ha ei med store pupper. Selvsagt er det ikke annerleds å ha lyst på en neger.

Annonse

De fleste som sjekker opp noen fore et ligg er kun ute etter kroppen til vedkommende. Noen vil ha en muskelbunt, noen vil ha en neger, noen menn vil ha blondiner og noen vil ha ei med store pupper. Selvsagt er det ikke annerleds å ha lyst på en neger.

Det heter ikke neger, det heter afrikaner eller sort..

På samme måte som noen norske menn synes det er opphissende og spennende å finne seg ei snerten asiatisk, afrikansk eller latinsk snelle kun for et ligg, så er det vel helt naturlig at noen norske kvinner måtte føle det samme.

Og det er selvfølgelig helt ok så lenge man er ærlig overfor den det gjelder.

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg var sammen med ei som hadde vært sammen med en afroamerikaner eller neger som du kaller det. Han var ikke bare mørkere og mere eksotisk.

Hun sa han var DIGER nedentil også. Hadde hun ikke vært så dryppende kåt så hadde hun ikke klart å ta imot ham. Alt dette snakket om denne fyren i tid og utide gjorde at jeg kuttet ut. Så hvis du vil ha et lite innblikk i hva du kan vente deg, så kan du gå inn på denne nettsiden.

http://www.bwmovies.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...