Gå til innhold

Norton eller tilsvarende?

Anbefalte innlegg

Min Norton Internet Security holder på å si takk for seg, dvs. den versjonen jeg har har ugyldig kode, så jeg gir opp og tror jeg skal finne et annet program. Er det noen som vil anbefale noe som er like bra? Jeg hadde Norman en stund, men da funka absolutt ingenting på PC'n min og jeg ble gal av alle advarslene som kom konstant.

Hjelp... haster litt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211189-norton-eller-tilsvarende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har en stjålet versjon? Vil du ha en ny stjålet versjon?

Betal for programvaren - spesiellt for viktig programvare som AV. Eller bruk gratisprogrammer.

"............................................"

Neida, mente ikke piratkopi, kan godt betale for det, jeg ville bare ha en anbefaling på hva. :o)

Annonse

Neida, mente ikke piratkopi, kan godt betale for det, jeg ville bare ha en anbefaling på hva. :o)

Ok :-)

Personlig liker jeg F-Secure, men hvordan den er sammenliknet med de andre polulære programmene vet jeg egentlig ikke.

"..........................................."

Kan anbefale Avast. AVG har jeg også hørt bra om.

Begge er gratisprogrammer og kan lastes ned her... (etter et år eller noe må du fornye nøkkelen men det er gjort i en fei)

...http://www.pintoen.com/program/

Avast anbefales sterkt. 3 forskjellige it teknikkere (fra forskjellige firmaer) har anbefalt programmet til meg. Det gjør jobben akkurat like godt som Norton Antivirus men krever ikke de enorme resursene fra din pc. Jeg hadde en gang en kraftig pc (XP3000 med 1GB minne) og selv den synes ikke det var behagelig å ha NIS (Norton Internettsecurity) og Antivirus fra Norton aktivert.

GO for Avast!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...