Gå til innhold

fremdeles i usikkerhet:)!

Anbefalte innlegg

hei :)!!

Tok en ny test i dagmorges, og den begynte å bli svat positiv rundt minutt 6-7, og var relativt tydelig (lyseblå) positiv, da 10 min var gått...kunne se streken uten å myse eller vippe testpinnen frem og tilbake...

Ellers ømme bryst, masse mensmurringer, spotting somme ganger (sjeldnere nå), kvalm (i dag og i går)...sånn at detr er vanskelig å spise opp frokosten...og sitte på trikken... kom litt blod på papiret i går kveld...

uff...vet ikke hva jeg skal tro....per def. kan jeg vel kanskje kalles gravid, men skulle bare ønske streken var skikklig tydelig...og ikke gav rom for tolkning...skal vente til lillejulaften og teste igjen...

håperåhåperoghåper!!

vet ikke hvor mye man kan stole på testen når det har gått så mange minutter???

litt lengre inlegg en tenkt her nå ser jeg, men ingen tvil hva som diskuteresogdiskuteres inne i hodet mitt i dag:) godt å dele litt..

Hold oss opdatert alle dere med IKM i juledagene:)!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211194-fremdeles-i-usikkerhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Å så spennede!

Jeg syntes dette høres bra ut - de sier jo at uansett hvor svak testen er positiv - så er den likevel POSITIV!!!!!

Hurra! Jeg tror nok at du er gravid, spottingen var nokså tydlig på meg også, sammen med ømme bryster.

Lykke til!

gurimalla!:) Hvis det er en cl test så gjelder resultatet så lenge du leser av før 10 min er gått!

Ring kundeservice med en gang og hør med dem:)

hihi...det hadde jeg ikke tenkt på at jeg kunne gjøre en gang..bra tips...sikkert mange hysteriske som ringer inn der....men når jeg tenker etter er jeg kanskje en av de litt småhysteriske i dag, enten jeg ringer eller ikke :)!

skal se om jeg finner ut hvor man evt skal ringe :)!

Gjest mirakel*2?

hihi...det hadde jeg ikke tenkt på at jeg kunne gjøre en gang..bra tips...sikkert mange hysteriske som ringer inn der....men når jeg tenker etter er jeg kanskje en av de litt småhysteriske i dag, enten jeg ringer eller ikke :)!

skal se om jeg finner ut hvor man evt skal ringe :)!

det er derfor de er der vet du:)

Telefonnr er 810 00 300. Den er åpen for produktrådgivning står det på hjemmesidene deres.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...