Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en tråd hvor vi skriver hvordan det går med oss..spennede dette her vettu!

Jeg har ikm julaften, og venter i stor spenning. HAr to tester fra billigteste.dk liggende, tenkte å ta den ene på julaften. Men nå er jeg litt usikker; klarer jeg å vente ??

Har ingen symptomer, men det pleier jeg heller aldri å ha, verken før mens eller ved graviditet.

Har noen erfaring med slike billigtester? Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe en clearblue i tillegg, det er jo stengt i romjulen. Er CL bedre ? Erfaringer noen ?

Ok, det var litt om meg...Nå er det dere tur til å skrive litt !

Klem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211198-oss-med-ikm-i-disse-tider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal ikke teste, jeg skal ikke teste, jeg skal ikke teste...

Slik går jeg med meg selv hele dagen. Det ligger en test i skapet skjønner du:) Nei, tre dager til julaften. Jeg_skal_holde ut!

Hahahaha føler med deg mirakel*2. Har det akkurat sånn jeg også.

Men jeg har ingen mens murringer, litt litt ømme bryster (synes de har vokst litt) Luft i magen, litt småkvalm hvis det er litt lenge siden jeg har spist men nå leter jeg febrilsk etter symtomer å da.

Skal holde ut til julaften med å teste. Men må si det er TØFT.

Ja dette er min situasjon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...