Gå til innhold

Julegave til mann i 20-årene

Anbefalte innlegg

Gjest Kjæresten til gutten
Skrevet

Hei,

Jeg trenger tips til julegave til kjæresten. Han er student, og skal være utenlands neste semester på utveksling. Han trenger derfor ingen ting, han har allerede flere ting enn han klarer å dra på. Og ikke trenger han klær heller, sier han. Han skal kjøpe nye etter at han har flyttet.

Så hva i all verden skal jeg finne på? Jeg har utsatt det til siste liten.

Skrevet

Opplevelser! :) Kinobilletter, teaterbilletter... Om det ikke passer å gjøre det sammen før han drar, hva med en reiseguide til dit han skal? :)

Eller noe veldig personlig, om han skal reise fra deg. Et smykke, et brev som han kan åpne når han savner deg veldig... Noe slikt :)

Skrevet

Opplevelser! :) Kinobilletter, teaterbilletter... Om det ikke passer å gjøre det sammen før han drar, hva med en reiseguide til dit han skal? :)

Eller noe veldig personlig, om han skal reise fra deg. Et smykke, et brev som han kan åpne når han savner deg veldig... Noe slikt :)

Takk for gode tips.

Skrevet

Koffert?

He he, nei det har han allerede.

Skrevet

Et tøft kjede? Eller billetter til noe dere kan gjøre sammen før han drar? (forestiling, konsert e.l.)

Det er du som kjenner'n da, så du vet jo om han liker å lese, høre på musikk osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...