Gjest Kjæresten til gutten Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hei, Jeg trenger tips til julegave til kjæresten. Han er student, og skal være utenlands neste semester på utveksling. Han trenger derfor ingen ting, han har allerede flere ting enn han klarer å dra på. Og ikke trenger han klær heller, sier han. Han skal kjøpe nye etter at han har flyttet. Så hva i all verden skal jeg finne på? Jeg har utsatt det til siste liten. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Opplevelser! Kinobilletter, teaterbilletter... Om det ikke passer å gjøre det sammen før han drar, hva med en reiseguide til dit han skal? Eller noe veldig personlig, om han skal reise fra deg. Et smykke, et brev som han kan åpne når han savner deg veldig... Noe slikt 0 Siter
Gjest Kjæresten til gutten Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Opplevelser! Kinobilletter, teaterbilletter... Om det ikke passer å gjøre det sammen før han drar, hva med en reiseguide til dit han skal? Eller noe veldig personlig, om han skal reise fra deg. Et smykke, et brev som han kan åpne når han savner deg veldig... Noe slikt Takk for gode tips. 0 Siter
Gjest Kjæresten til gutten Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Koffert? He he, nei det har han allerede. 0 Siter
Mirabell Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Et tøft kjede? Eller billetter til noe dere kan gjøre sammen før han drar? (forestiling, konsert e.l.) Det er du som kjenner'n da, så du vet jo om han liker å lese, høre på musikk osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.