Gjest finnenoefint Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Har en supervanskelig julegave igjen.. Jente, 21 år. Utdannet stylist og makeup- artist. Veldig kul i stilen. Hva kjøper jeg? Pris cirka 500. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hm... til den veninna jeg har som er litt sånn, har jeg rett og slett kjøpt vin jeg.... :-) Ellers kan man jo kjøpe noe fint på en litt bra butikk, og si at de kan bytte osv.. hvis de ikke er fornøyd? Vetke.. det ble vin for min del. :-) Lykke til 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Gavekort, kanskje? På en velvære- eller klesbutikk? Om hun er en god venninne, så hadde jeg gitt henne en invitasjon på et bedre middag på restaurant 0 Siter
Gjest lysrøret Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg synes det er så mange nydelige smykker med emaljefarger for tiden. Selv har jeg et i blå farge, men vil gjerne ha flere i andre farger. På gullsmeden har de jo også øredobber i samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.