mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Til alle snille dolere som svarte meg på tannlegeskrekktråden min for ei uke sida: Jeg kom fra tannlegebesøket med liv og helse i behold! Murringa i jekselen ga seg selvsagt dagen etter at jeg psyka meg opp til å ringe tannlegen, alikavel avbestilte jeg ikke timen! Følte meg skikkelig flink da, asså! Jekselen var det forresten ingenting feil med. Tre små hull oppe som skal tas i løpet av januar med Dormicum som dop. Snill og hyggelig (les: ung og kjekk) tannlege som var veldig forsiktig, ikke pirka da jeg sa han ikke fikk pirke, forklarte alt han skulle gjøre og syntes jeg var veldig flink jente som ikke hadde avbestilt timen min.(snakk om snørrungeoppførsel av meg, a'! Jeezes!). Jeg turte å gape, (såvidt), jeg fikk tatt bilder uten å svime av, spy eller skjelve altfor mye. Gode ting! *feirer med M&M's og julebrus* 0 Siter
serendipity Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 DU er jammen MODIG ;-) Flink jente, skal se det går fint å tette hullene også!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 DU er jammen MODIG ;-) Flink jente, skal se det går fint å tette hullene også!!! Jeg synes også jeg var veldig MODIG! *stolt* 0 Siter
serendipity Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg synes også jeg var veldig MODIG! *stolt* :-) 0 Siter
carma Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg er MEKTIG imponert...!! *applaus* Selv har jeg kun én side å tygge ribbesvor på denne jula... *au* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Jeg er MEKTIG imponert...!! *applaus* Selv har jeg kun én side å tygge ribbesvor på denne jula... *au* Var det jeg trodde jeg hadde også, og hovedgrunnen til at jeg ringte før jul var skrekkscenarioet: Knekke en tann eller noe ennå verre på en av helligdagene og havne på akuttmottaket på Tøyen... *grøssernoeheltgrønnjævlig* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Så flink du var :-) Takk! 0 Siter
Prozak Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Nå har jeg aldri hatt tannlegeskrekk, men jeg skjønner jo at det kan være ganske ille for de som har det. Gratulerer :-) "............................................" 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Nå har jeg aldri hatt tannlegeskrekk, men jeg skjønner jo at det kan være ganske ille for de som har det. Gratulerer :-) "............................................" 1000 takk. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 SÅ BRA !!!! Og når du har vært der i januar å reparert de få hullene du hadde så skulle du ....... gjøre hva ? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 SÅ BRA !!!! Og når du har vært der i januar å reparert de få hullene du hadde så skulle du ....... gjøre hva ? ;-) Tanntråd kanskje...? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Tanntråd kanskje...? Nei .... du skulle ..... 0 Siter
libra Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Så bra, det er en skikkelig terskel du har forsert så all grunn til å være stolt :-) Jeg hadde tannlegeskrekk i mange år. Kom meg endelig til tannlege da jeg fikk skikkelig tannpine for tre år sia. Jeg var så vettskremt at jeg begynte å grine i telefonen da jeg skulle bestille time.. men var så heldig å komme til en tannlege som virkelig gikk inn for å kurere skrekken min. Nå går jeg gjerne til tannlege selv om jeg vet det er litt ubehagelig innimellom, han har til og med fått lov til å bore uten bedøvelse!!! (han hadde rett, det var ikke vondt siden nerven var død) Stå på og vær åpen overfor tannlegen din som hvor vanskelig det er så klarer kanskje du også å bli kvitt den verste skrekken :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Nei .... du skulle ..... *fortrengt det* Opplys meg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Så bra, det er en skikkelig terskel du har forsert så all grunn til å være stolt :-) Jeg hadde tannlegeskrekk i mange år. Kom meg endelig til tannlege da jeg fikk skikkelig tannpine for tre år sia. Jeg var så vettskremt at jeg begynte å grine i telefonen da jeg skulle bestille time.. men var så heldig å komme til en tannlege som virkelig gikk inn for å kurere skrekken min. Nå går jeg gjerne til tannlege selv om jeg vet det er litt ubehagelig innimellom, han har til og med fått lov til å bore uten bedøvelse!!! (han hadde rett, det var ikke vondt siden nerven var død) Stå på og vær åpen overfor tannlegen din som hvor vanskelig det er så klarer kanskje du også å bli kvitt den verste skrekken :-) Wow, du har jo vært kjempeflink! 0 Siter
libra Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Wow, du har jo vært kjempeflink! Ikke flinkere enn deg, du overlevde jo tannlegebesøket :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Ikke flinkere enn deg, du overlevde jo tannlegebesøket :-) *s* Og nå er jeg skikkelig høy,. 0 Siter
Babette Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hvor kjekk var han, på en skala fra en til ti? Det må være bedre enn bedøvelse. Synd hele situasjonen er så ekstremt lite erotisk. Jeg var hos en deilighet en gang, som etter å ha senket meg ned til liggende, flørtet: "Så er det bare å kle av seg..." Gjett om Babette hadde lyst! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Hvor kjekk var han, på en skala fra en til ti? Det må være bedre enn bedøvelse. Synd hele situasjonen er så ekstremt lite erotisk. Jeg var hos en deilighet en gang, som etter å ha senket meg ned til liggende, flørtet: "Så er det bare å kle av seg..." Gjett om Babette hadde lyst! Hehehe! Er det mulig?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.