Glimtipper Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hos oss blir det følgende: Med vennene våre går vi ut og spiser. Ingen av de er materialistiske og da er det mye koseligere (og mer miljøvennlig) å gjøre noe sammen. Sambos mor får et lite sett med beholdere for olje og eddik. Hun lager mye mat fra grunnen av. Sambos søster får en blazer og en hettegenser. Sambos far får en CD av Silje Nergaard. Pappa fikk en flaske vin, for han trenger ingenting. Mamma får en myk ullgenser og en CD av Ane Brun. Mammas kjæreste får en fleecegenser (for han kjenner jeg ikke, så det er greit med noe praktisk). Min yngste bror får en veldig dyr tusjpenn (siden han planlegger å lære seg å tegne, han vil bli bildesigner). Min eldste bror får en strategibok til WOW. Han får også kvitteringen, for jeg aner ikke om han har den allerede. Sambo får en bok om VIF, sesongbillett til VIF, en VIF fleecegenser og en VIF bamse. Han er _litt_ VIF fan Squishy (baby) fikk en bamse og en rangle. Steniesene mine (3 og 14 år) får duplo og en kuul t-skjorte. Noen venners barn (3 og 6 år) fikk to smykke/belte-sett (lage selv). Og dett var dett. Flere julegaver enn det kjøper ikke jeg 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hehe. Så samboer er bare litt VIF fan? Likte den jeg. Orker ikke ramse opp hvem som får hva her. Men håper de blir fornøyde. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Mor får en genser og bilde av barnebarna. Far får en bok med morsomme engelske uttalser av nordmenn + bilde av barnebarna (de er skilt). Fars yngste sønn - min halvbror - får en fin bilderamme. Min lillebror får samme bok som faren vår. Kona hans får "Mamma for første gang" - siden hun snart blir mamma for første gang. Svigermor får 6 spiseskjeer i hardangerbestikk. Svigerfar får gresstrimmer til ryddesaga si. Jentene våre får hver sin Furby + Annie CD fra lillebror. Mannen min får motorsag (!). Onkler og tanter får julepynt. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Far får CD av Sissel Kyrkjebø, Mor får toalettveske+håndkrem, tanteungene får litt diverse småting av Diddel,scrapbooking, og en bok. De minste tanteungene får sokker/undertøy. Broren min og kona hans(som faktisk har bursdag på julaften...) får kinobilletter, en morsom hundejulefigur og noe til hunden deres + hjemmelaget konfekt(som ble misslykka...!!) Besteveninna får eyeliner, en kinobillett, øredobb, sånn tape fra Hollywood som skal holde klær og forskjellig på plass... + en del hjemmelagede ting som rammer osv.. En annen veninne får isbitformer fra kondomeriet og noe hjemmelaget. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Hehe. Så samboer er bare litt VIF fan? Likte den jeg. Orker ikke ramse opp hvem som får hva her. Men håper de blir fornøyde. Ja, bare bittelittetitte granne Alle blir nok fornøyd. Hvis ikke er de bortskjemte drittunger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.