org Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Så koselig! Skal dere sette dem på på nyttårsaften? Det gjorde vi for... 13 år siden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 "eller omtalte den andre som "min forlovede" etc." DET trenger man da jaggu ikke gjøre selv om man er forlovet :-) "............................................." Men er det ikke litt koselig å omtale kjæresten sin som "min forlovede" da? ) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Men er det ikke litt koselig å omtale kjæresten sin som "min forlovede" da? ) Nei, jeg synes det høres pretensiøst ut :-) "............................................" 0 Siter
cecily Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 I norge er det (fjollete nok, etter min mening) ingen forskjell på forlovelsesringer og gifteringer. "............................................." Jeg visste, og bare visste aldeldes før jeg sjekket, at i denne tråden har Prozaken svart. Og jeg hadde riktig! Jippi! *erte og peke nese* 0 Siter
cecily Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Men er det ikke litt koselig å omtale kjæresten sin som "min forlovede" da? ) Da er det hakket før jeg spyr. Sorry, lillemus. Hvordan gikk det forresten med liksomringene deres? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Men er det ikke litt koselig å omtale kjæresten sin som "min forlovede" da? ) Min forlovede høres for meg ut som noe disse 16 åringene på videregående driver med før de blir voksne, evt. gamliser som finner seg en ny i 70-80 års alderen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Da er det hakket før jeg spyr. Sorry, lillemus. Hvordan gikk det forresten med liksomringene deres? *Hehe* Har ikke brakt ringene på bane så langt. Får se til sommeren, da har vi ettårsdag samtidig som vi har bursdag begge to i løpet av et par ukers tid. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.