Gå til innhold

Nils Håvard Dahl, kan du se hit litt ?

Anbefalte innlegg

Gjest * lei *
Skrevet

skrev dette på åpent forum....kan du kasnje si meg hva som får et menneske til å gjøre slike ting over en så lang periode ?

Hvor mye skal man finne seg i før man setter foten ned ? Har i rundt 1 år, sånn litt frem og tilbake blitt uthengt og

trakkasert via internett.....

har gitt beskjed tilvedkommende MER en en gang at nå får det være nok, men......Neida, må holde på litt til.... Det

går på uthenging av meg og familiemedlemmer. Det går på personlig kritikk, sette inn splid og mistillit om hverandre,

ja vet ikke hva..Egentlig sånne barnsligeting som hører hjemme hos * ungene i gata * men HJELPE meg så

frustrerende og sårende dette er

NÅ skal det sies at denne aldri har satt navn på oss, men meg og mine, og venner som jeg har rundt på nett gir meg

fort beskjed om det har kommet noe mer fra denne, så det er tydelig gjenkjennede...desverre

Nå er det kommet til det punktet at politi er eneste utvei, noe som sikkert ingen av oss har lyst til, men for å få en

slutt på dette så må vi gjøre noe.....Men hvordan gå frem i en slik sak?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vanskelig å svare eksakt da innlegget ditt mildt sagt er diffust.

Det er fullt mulig å ringe politiet, forklare saken og be om et råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...