morsan Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 I artikkelen nedenfor står det om folk som stuper i gulvet i varme kjøpesentre. Og det er ikke rart!! Her kommer vi med kåper og støvletter etc fordi det tross alt er vinter ute. Og hva ser vi? Jo, ekspeditører i bare t-skjorta!! På min jobb ville det vært kaldt å bare ha på t-skjorte nå, så hvorfor skal alle butikkansatte på død og liv være så tynnkledte når kundene nesten smelter? Grrrr dagens lille utblåsning! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1183813.ece 0 Siter
Gemini Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 En viss mellomting hadde vel vært det beste... Men her om dagen så jeg en stakkars baby med lue, vognpose, teppe og hele pakka inne på et varmt senter... Det var nummeret før jeg grep tak i foreldrene for å spørre hva de tenkte med... Selv gikk de med åpen ytterjakke, og ikke annet yttertøy (lue el.lign). Så hvorfor skulle babyen kokes sånn? 0 Siter
org Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 En viss mellomting hadde vel vært det beste... Men her om dagen så jeg en stakkars baby med lue, vognpose, teppe og hele pakka inne på et varmt senter... Det var nummeret før jeg grep tak i foreldrene for å spørre hva de tenkte med... Selv gikk de med åpen ytterjakke, og ikke annet yttertøy (lue el.lign). Så hvorfor skulle babyen kokes sånn? Jeg ser stadig vekk at folk ikke åpner voksiposen med nurket oppi når de er på senter. Og tror du det er varmt oppi den posen! Uff. Til og med en frossenpinn som meg hadde tilta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 En viss mellomting hadde vel vært det beste... Men her om dagen så jeg en stakkars baby med lue, vognpose, teppe og hele pakka inne på et varmt senter... Det var nummeret før jeg grep tak i foreldrene for å spørre hva de tenkte med... Selv gikk de med åpen ytterjakke, og ikke annet yttertøy (lue el.lign). Så hvorfor skulle babyen kokes sånn? På bussen og. Så forleden en liiiten tass langt ned ei vognpose og gudvethva, ungen hylte og hylte og hylte og mora sto bare og så på vogna uten å pakke ut den stakkars overkokte lille saken. 0 Siter
cecily Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Det er fordi de snertne snellene skal kunne vise kløfta si, skjønner du vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.