Gjest Left hand Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 ...nå på førjula. Folk fortrenger hvor ille de har det. Men bare vent til etter jul...;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 "Folk fortrenger hvor ille de har det. Men bare vent til etter jul" Eller kanskje mange har en oppsving i trivselen innad i forholdet, p.g.a alle disse nissene, lysene, grantrærne etc.? :-) "............................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 "Folk fortrenger hvor ille de har det. Men bare vent til etter jul" Eller kanskje mange har en oppsving i trivselen innad i forholdet, p.g.a alle disse nissene, lysene, grantrærne etc.? :-) "............................................." "Eller kanskje mange har en oppsving i trivselen innad i forholdet, p.g.a alle disse nissene, lysene, grantrærne etc.? :-)" He he, jeg tror faktisk det kan være noe i det, selv om jeg skjønte at du spøkte. Når man leser om alle problemene her inne nå.Alle kranglene med ex`ene, hvor ungene skal være i jula osv. osv, så skjønner man ekstra godt hvor bra man har det, og hvordan man ikke vil ha det:o) 0 Siter
Gjest hallow :o) Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har begravd stridsøksa for tiden og nyter en rolig og god førjulstid med mann og barn. De er viktig å nyte og ta godt vare på de gode stundene man har ! Kanskje jeg kommer sterkere tilbake med problemer på nyåret, men det er å håpe at familielivet kunne forsette slik det er nå om dagen! God jul til dere alle ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.