Gå til innhold

Har "Lost" "juleferie"???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

5

• amber sun

4

• Juneau

1

• hare1365380455

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

"Svarte padde fille madrugeien altså..."

Den var det skikkelig swung og kraft over, hehe!

Da skulle du skulle hørt regla som kom da jeg satt med telenor i telefonen og endelig kom meg på trådløst nett etter utallige timers svetting...

Kællen var helt storøyd etterpå og telenor gapskrattet...

:)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Da skulle du skulle hørt regla som kom da jeg satt med telenor i telefonen og endelig kom meg på trådløst nett etter utallige timers svetting...

Kællen var helt storøyd etterpå og telenor gapskrattet...

:)

Den telenor-regla, var den med eller uten banneord?

Det var vel i går i en annen tråd jeg fikk beskjed om at det må banne ord til for å understreke/forsterke et poeng, mens jeg forklarte at jeg kan si "din støvel" med swung og kraft :-)

Derfor syns jeg det var så moro å lese kraftuttrykket ditt!

Den telenor-regla, var den med eller uten banneord?

Det var vel i går i en annen tråd jeg fikk beskjed om at det må banne ord til for å understreke/forsterke et poeng, mens jeg forklarte at jeg kan si "din støvel" med swung og kraft :-)

Derfor syns jeg det var så moro å lese kraftuttrykket ditt!

Ikke banneord nei...bare masse rare ord ala den regla nå som triller ut når jeg er "på hugget".

Forskjellen var jo at den var myyyyye lengre :/

"Svarte padde bøttebalett" er et annet favorittutrykk ;)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ikke banneord nei...bare masse rare ord ala den regla nå som triller ut når jeg er "på hugget".

Forskjellen var jo at den var myyyyye lengre :/

"Svarte padde bøttebalett" er et annet favorittutrykk ;)

LOL

Jeg har også mange rare ord som kommer når jeg er sint, problemet er bare at jeg ikke husker dem fra gang til gang, så de er vanskelige å gjengi...

LOL

Jeg har også mange rare ord som kommer når jeg er sint, problemet er bare at jeg ikke husker dem fra gang til gang, så de er vanskelige å gjengi...

Har en sånn bøtte jeg tror jeg, som er fyldt med forskjellige ord...

og så blir det satt sammen en regle "ved behov"...som også er når jeg er blid altså :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Har en sånn bøtte jeg tror jeg, som er fyldt med forskjellige ord...

og så blir det satt sammen en regle "ved behov"...som også er når jeg er blid altså :)

Jeg har et stort utvalg av kjælenavn på barna, helt andre enn de jeg bruker når jeg er sint eller opprørt.

Men jeg tror nok jeg er mest kreativ når adrenalinet strømmer :-)

Jepp, vi burde få i gang underskriftskampanje!

Enten det, eller så får vi leve på gårsdagens episode av "Frustrerte fruer"...

"Enten det, eller så får vi leve på gårsdagens episode av "Frustrerte fruer"..."

Jeg ser ikke "frustrerte fruer"...jeg ER frustrert frue :(

"Enten det, eller så får vi leve på gårsdagens episode av "Frustrerte fruer"..."

Jeg ser ikke "frustrerte fruer"...jeg ER frustrert frue :(

Men du MÅ se på "Frustrerte fruer". Du aner ikke hva du går glipp av. Jeg er tilbøyelig til å tro at folk som verken ser på "Lost" eller "Frustrerte fruer" er dødskjedelige og dystre. Godt du ser på "Lost" iallefall ;-)

PS: Nå kommer det nok noen og denger løs på meg *gulp*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...