Gå til innhold

Kan jeg gi julegaver uten å ha avtalt det først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har venner som jeg har gitt og fått julegaver av de siste årene. Nå har jeg ikke hørt noe om hvordan det blir dette året. Men jeg har allerede ordnet presanger (noe hjemmelaget) som jeg har tenkt til å gi bort

jeg lurer på om det er litt frekt å gi veninna mi en gave når jeg skal bort til henne nå, når vi ikke har avtalt at vi skal gi hverandre gaver denne julen?

Hva tenker dere om det? Litt redd for at hun med en gang tenker at "o shit jeg har jo ikke noen gave til deg, nå må jeg gå i butikken og ordne det også"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har gjort det i tidligere år burde det ikke komme som et sjokk på de....Så jeg hadde tatt med gaven ja.

Gjest ta den med du
Skrevet

Siden dere har pleid å gi til hverandre så fortsetter vel det frem til dere er enige om at dere ikke skal gi til hverandre mere. Så ta med gaven du. Når det gjelder personer man ikke har pleid å veksle gaver med men bare ønsker å gi noe uten å få tilbake synes jeg det er greiest å gi de på julaften.

Skrevet

Ta den med,du!

Jeg fikk en gave av ei venninne, og hadde ikke tenkt å kjøpe til henne. Ble litt flau over at jeg ikke hadde noe, men jeg ordnet det noen dager etter. Jeg kom nemlig på at jeg fikk av henne i fjor også....

Skrevet

Min venninne smugla in ngave til meg i fjor - hun ga det til Plutten som fikk streng beskjed om å gjemme den så jeg ikke skulle behøve å føle meg forpliktet til å kjøpe tilbake - men det hadde jeg allerede gjort ;:)

Skrevet

Min venninne smugla in ngave til meg i fjor - hun ga det til Plutten som fikk streng beskjed om å gjemme den så jeg ikke skulle behøve å føle meg forpliktet til å kjøpe tilbake - men det hadde jeg allerede gjort ;:)

bestemte meg for å gi jeg da, hun sa at hun ikke hadde hatt tid til å pakke inn gavene enda, så jeg regner med at jeg kanskje får noe på nyåret

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...