Gå til innhold

Har dere fått "skrytekort" ennå?

Anbefalte innlegg

Gjest -lonelyP
Skrevet

Jeg har begynt "å ta igjen"... hehe.

Sender kort med bilde av meg selv og skryter om alt fra ferier til ny jobb etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt "å ta igjen"... hehe.

Sender kort med bilde av meg selv og skryter om alt fra ferier til ny jobb etc.

Det er jo KUUULT! hehe

Skrevet

Bare de hadde slutta når unga ble 30 år gamle.

Det så jeg på tv i går - akkurat det - hva var det? :)

Skrevet

Det så jeg på tv i går - akkurat det - hva var det? :)

Letterman.

Skrevet

Letterman.

*nikker* det var det ja - det var forresten en festlig 3-åring hun Parker-dama hadde! hihi

Skrevet

*nikker* det var det ja - det var forresten en festlig 3-åring hun Parker-dama hadde! hihi

Jeg skal også være gjest, og spise lutefisk uten å spy.

Skrevet

Så du fikk brevet mitt i år også? hehe

Fikk du ny bil du også? hehe... Er det rette merket da? Toyota er ikke bra nok vet du! Helst skal en ha firhjulsdreven tøffing til vinterbruk og en cab til sommerbruk.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jada, kortene har begynt å strømme på og jeg gleder meg til å lese. Mest fordi jeg syns det er morro å se hvor mye skryt og hva de forskjellige greier å skryte av, men også litt fordi jeg vil se bilder av barn som jeg ikke har sett på lenge.

Skrevet

Fikk du ny bil du også? hehe... Er det rette merket da? Toyota er ikke bra nok vet du! Helst skal en ha firhjulsdreven tøffing til vinterbruk og en cab til sommerbruk.

nei biler er kjedelige greier! - men vi har ny trapp! :)

Skrevet

nei biler er kjedelige greier! - men vi har ny trapp! :)

Med en koselig ny nisse på da, tenker jeg! :-)

Skrevet

Har både sendt og fått julekort med bilder av barn. Klart det blir idyllisert, det vet da alle med barn. Men hvorfor ikke?

Vi bestakk 1,5-åringen med pepperkaker så han skulle sitte stille med nisselue og smile mens vi hoppet rundt, gjorde grimaser og knipset. Etterpå var han full turbo igjen, og gjorde alt han vet han ikke får lov til. ;-)

Dem vi kjenner godt skriver vi noen få ord til, dem vi ikke kjenner fullt så godt skriver vi bare at vi ønsker dem god jul og håper vi treffes på nyåret.

Men ingen kan jo like alt, så for enkelte er det sikkert galt, det óg. :-)

Skrevet

Med en koselig ny nisse på da, tenker jeg! :-)

jepp - en harry en! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...