Gjest -lonelyP Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har begynt "å ta igjen"... hehe. Sender kort med bilde av meg selv og skryter om alt fra ferier til ny jobb etc. 0 Siter
flisa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har begynt "å ta igjen"... hehe. Sender kort med bilde av meg selv og skryter om alt fra ferier til ny jobb etc. Det er jo KUUULT! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Bare de hadde slutta når unga ble 30 år gamle. Det så jeg på tv i går - akkurat det - hva var det? 0 Siter
keinstein Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Det så jeg på tv i går - akkurat det - hva var det? Letterman. 0 Siter
flisa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Letterman. *nikker* det var det ja - det var forresten en festlig 3-åring hun Parker-dama hadde! hihi 0 Siter
keinstein Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 *nikker* det var det ja - det var forresten en festlig 3-åring hun Parker-dama hadde! hihi Jeg skal også være gjest, og spise lutefisk uten å spy. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Så du fikk brevet mitt i år også? hehe Fikk du ny bil du også? hehe... Er det rette merket da? Toyota er ikke bra nok vet du! Helst skal en ha firhjulsdreven tøffing til vinterbruk og en cab til sommerbruk. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jada, kortene har begynt å strømme på og jeg gleder meg til å lese. Mest fordi jeg syns det er morro å se hvor mye skryt og hva de forskjellige greier å skryte av, men også litt fordi jeg vil se bilder av barn som jeg ikke har sett på lenge. 0 Siter
flisa Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Fikk du ny bil du også? hehe... Er det rette merket da? Toyota er ikke bra nok vet du! Helst skal en ha firhjulsdreven tøffing til vinterbruk og en cab til sommerbruk. nei biler er kjedelige greier! - men vi har ny trapp! 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 nei biler er kjedelige greier! - men vi har ny trapp! Med en koselig ny nisse på da, tenker jeg! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har både sendt og fått julekort med bilder av barn. Klart det blir idyllisert, det vet da alle med barn. Men hvorfor ikke? Vi bestakk 1,5-åringen med pepperkaker så han skulle sitte stille med nisselue og smile mens vi hoppet rundt, gjorde grimaser og knipset. Etterpå var han full turbo igjen, og gjorde alt han vet han ikke får lov til. ;-) Dem vi kjenner godt skriver vi noen få ord til, dem vi ikke kjenner fullt så godt skriver vi bare at vi ønsker dem god jul og håper vi treffes på nyåret. Men ingen kan jo like alt, så for enkelte er det sikkert galt, det óg. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Med en koselig ny nisse på da, tenker jeg! :-) jepp - en harry en! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.