mariaflyfly Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hvor varm ovn? Og ca hvor lenge? *grønn* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 175 midt i ovn til gyllen farge (ca 10 min?) 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ca 180 grader midt i ovnen i 7 minutter. Det passet iallefall perfekt for de jeg bakte. Av ferdigkjøpt deig. Prøver meg alltid fram med første plata. På tida altså. Noen ganger passer 6 min og andre ganger 8 minutter. I år var det altså 7. 0 Siter
Gjest også pannekakeelsker Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Steiking i ovn? Jeg trodde pannekaker alltid ble stekt i stekepanna og ikke kunne stekes på annen måte, jeg. Hvorfor steker man dem heller i ovn, og hvordan gjør man det? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Steiking i ovn? Jeg trodde pannekaker alltid ble stekt i stekepanna og ikke kunne stekes på annen måte, jeg. Hvorfor steker man dem heller i ovn, og hvordan gjør man det? Du si meg...er det du eller jeg som blingser nå? Det står da vitterligen pepperkaker og ikke pannekaker...eller? 0 Siter
Gjest også pannekakeelsker - og pepperkakeelsker Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Du si meg...er det du eller jeg som blingser nå? Det står da vitterligen pepperkaker og ikke pannekaker...eller? ehhh...oopss!!!!! *flau hilsen* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 ehhh...oopss!!!!! *flau hilsen* He he...*ler godt* Lov å stresse litt i julestria 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Steiking i ovn? Jeg trodde pannekaker alltid ble stekt i stekepanna og ikke kunne stekes på annen måte, jeg. Hvorfor steker man dem heller i ovn, og hvordan gjør man det? Hi-hi - jeg leste også "pannekaker" på 100 nyeste, og ilte inn i tråden for å finne ut hva dette var for no rart.. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.