Gå til innhold

Til deltagerne på "trenger oppskrift"...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er strålende for de med humor som min...jeg lo bedre enn på lenge...

Stuff inni, utenpå, æsslet på fuglen...

i det hele tatt.

Topp :)

Joda, morsomt nok det. Det er sånne uttrykk jeg kan finne på å si hvis jeg skulle pratet om det til noen, faktisk.

Annonse

Joda, morsomt nok det. Det er sånne uttrykk jeg kan finne på å si hvis jeg skulle pratet om det til noen, faktisk.

Ja, den tråden var virkelig toppers altså...

for de som kan sitte på sidelinjen og bare lese.

Morro med livligpratende mennesker

:)

Jeg leter også med lupe for å finne det! *klør seg i hodet*

Det er hele tråden...

"Diskusjon" med "geipa på knea" hardt argumenterende for og imot stuffing som er inni eller kanskje utenpå fuglen og som skuffes inn og ut via æsslet...

Seriøst altså, jeg vet jeg har en rimelig lett og spesiell humør men du...den var hysterisk morsom...

Det er hele tråden...

"Diskusjon" med "geipa på knea" hardt argumenterende for og imot stuffing som er inni eller kanskje utenpå fuglen og som skuffes inn og ut via æsslet...

Seriøst altså, jeg vet jeg har en rimelig lett og spesiell humør men du...den var hysterisk morsom...

Ok, ok! Kjempemorsomt! Du er litt på druen, sant?;-)

Ja, den tråden var virkelig toppers altså...

for de som kan sitte på sidelinjen og bare lese.

Morro med livligpratende mennesker

Støtter Ramina her. Mannen i huset, som jeg ellers ALDRI viser fram Dol til, måtte bare få se dette.

Han gikk fra gaveinnpakking og ble veldig munter. (For å si det som det er, så lo jeg meg nesten i hjæl, mens han veldig saklig begynte å snakke om hvor man ellers skulle putte inn stuffing på fugler).

Det er hele tråden...

Litt komisk ja, nå en person presterer å begynne å rakke ned på en annens anatomikunskaper og what-not, fordi vedkommende uttrykte en viss motvilje mot å spise ting ut av rumpa på en fulg :-)

".............................................."

Litt komisk ja, nå en person presterer å begynne å rakke ned på en annens anatomikunskaper og what-not, fordi vedkommende uttrykte en viss motvilje mot å spise ting ut av rumpa på en fulg :-)

Jeg spiser heldigvis ribbe på julaften, så slipper jeg å tenke på at jeg skal inni rævva på en gris for å finne tilbehøret.Yack! ;o)

Annonse

Støtter Ramina her. Mannen i huset, som jeg ellers ALDRI viser fram Dol til, måtte bare få se dette.

Han gikk fra gaveinnpakking og ble veldig munter. (For å si det som det er, så lo jeg meg nesten i hjæl, mens han veldig saklig begynte å snakke om hvor man ellers skulle putte inn stuffing på fugler).

"Mannen i huset, som jeg ellers ALDRI viser fram Dol til, måtte bare få se dette."

Samme her...kællen lo faktisk skikkelig godt han også...

Helt fantastisk å artig dere klarer å få uttrykkt dere rundt denne saken altså..."spise ut av rompa på en fugl"...

Kjenner det bobler skikkelig ennå jeg altså...denne kommer jeg til å le av i lang tid.

Det komiske er jo så alvorlig ting ble samtidig som emnet faktisk var stuffing, hvor var stuffingen, og grave i rompa på en fugl.

Jeg hadde aldri, pressiserer aldri, klart å diskutere et såpass humoristisk tema og være amper...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...