Gå til innhold

Til deltagerne på "trenger oppskrift"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok kvinnfolkhumor (jfr Ulvinnen Lurulfs karakteristikker av min noe maskuline form for humor.) *S*

Se, nå driver de og juger i vilden sky om at mennene deres fikk latterkrampe av fuglerumpa! Som om vi tror et puck på at de har vist dette til mannfolka. Vi skjønner nok at de bare prøver å bløffe av seg kjerringstempelet, sant Ripley? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se, nå driver de og juger i vilden sky om at mennene deres fikk latterkrampe av fuglerumpa! Som om vi tror et puck på at de har vist dette til mannfolka. Vi skjønner nok at de bare prøver å bløffe av seg kjerringstempelet, sant Ripley? ;-)

Ja, enig! Du och jag, tonie, du och jag. Vi er så sofistikerte at vi hever oss over slikt lavmålsprat. *S*

Skrevet

Det var en spøk, så du ikke det?

;-)

Glemmer dette blunkefjeset av og til.

Skrevet

Helt fantastisk å artig dere klarer å få uttrykkt dere rundt denne saken altså..."spise ut av rompa på en fugl"...

Kjenner det bobler skikkelig ennå jeg altså...denne kommer jeg til å le av i lang tid.

Det komiske er jo så alvorlig ting ble samtidig som emnet faktisk var stuffing, hvor var stuffingen, og grave i rompa på en fugl.

Jeg hadde aldri, pressiserer aldri, klart å diskutere et såpass humoristisk tema og være amper...

"Helt fantastisk å artig dere klarer å få uttrykkt dere rundt denne saken altså..."spise ut av rompa på en fugl"..."

"Dere"? Jeg sto ikke bak noen av uttrykkene :-)

"............................................."

Skrevet

Ja, enig! Du och jag, tonie, du och jag. Vi er så sofistikerte at vi hever oss over slikt lavmålsprat. *S*

Det er vi! Veldig sosifi...Sifosti..Sostifi...-kert! Nemlig.

Skrevet

Nå er jeg ikke helt sikker på om du ler av eller med meg, men jeg hadde det i alle fall moro :-p

*ler sånn lett brydd*

Skrevet

Det er vi! Veldig sosifi...Sifosti..Sostifi...-kert! Nemlig.

Akkurat!

*piller seg i nesa og raper*

Skrevet

"Helt fantastisk å artig dere klarer å få uttrykkt dere rundt denne saken altså..."spise ut av rompa på en fugl"..."

"Dere"? Jeg sto ikke bak noen av uttrykkene :-)

"............................................."

Nei, men du klarte å "repetere" morsomhetene og ergo bidra til mere latter :)

Skrevet

Nå er jeg ikke helt sikker på om du ler av eller med meg, men jeg hadde det i alle fall moro :-p

*ler sånn lett brydd*

Jeg vet fanken ikke selv hvordan latteren kan defineres, men du er helt klart meget høyt på rangstigen over bidrag til årets hærligste latterkule...

det er nå sikkert.

Tuuuusen takk ;)

Skrevet

Vi har kontor...to pc`r...kællen på den ene, jeg på den andre, jeg hylskriker av latter og gråter mange tårer...jeg leser fra tråden...mannen humrer godt etterhvert...

He he...

Skrevet

Det er hele tråden...

"Diskusjon" med "geipa på knea" hardt argumenterende for og imot stuffing som er inni eller kanskje utenpå fuglen og som skuffes inn og ut via æsslet...

Seriøst altså, jeg vet jeg har en rimelig lett og spesiell humør men du...den var hysterisk morsom...

Jeg lo også høyt nå nå jeg leste den - så for meg lille skremte carma med store forundrete øyne som så for seg et svææært rasshøl full av lækkerheter -og som lurte på om hun virkelig skulle ha det ut sjøl - hehe

Skrevet

"Mannen i huset, som jeg ellers ALDRI viser fram Dol til, måtte bare få se dette."

Samme her...kællen lo faktisk skikkelig godt han også...

:)

Min sa; "HE!" - - det er vel med god fantasi, bare en halv latter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...