Gå til innhold

Hvordan unngå skjolder på parketten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vaska paketten med spesiell parkettvask som skal shine opp gulvet litt. Likevel ble det skjoldete enkelte steder *sukk*

Hva kan jeg vaske med imorgen for å få bort skjoldene?

Jeg vet forøvrig at tørrmopping er det beste, men noen ganger MÅ man bare bruke litt vann ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Flystripa
Skrevet

Da tar du såpe og vann, vrir opp kluten mest mulig, deretter en tørr fille, som du "pusser" opp fukten med.

Skrevet

Da tar du såpe og vann, vrir opp kluten mest mulig, deretter en tørr fille, som du "pusser" opp fukten med.

Hva slags såpe?

Er det så enkelt altså...?

Gjest Flystripa
Skrevet

Hva slags såpe?

Er det så enkelt altså...?

Ajax sitron. Det viktigste for å unngå skjolder, er rene microfiberkluter. Sånne gulvtuer som nupper duger ikke.

Skrevet

hvis du orker og gidder, kan du jo polere det med parkettpolish. DA blir det sååå blankt og fint!

Skrevet

Ajax sitron. Det viktigste for å unngå skjolder, er rene microfiberkluter. Sånne gulvtuer som nupper duger ikke.

Microfiberkluter bruker jeg, men ajax sitron må jeg kjøpe! Takk for tips :-)

Skrevet

hvis du orker og gidder, kan du jo polere det med parkettpolish. DA blir det sååå blankt og fint!

Jeg har faktisk en slik flaske stående, men det høres så pes ut å bruke den... Får se om jeg får ånden over meg i det nye året ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...