Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Idag har jeg vaska paketten med spesiell parkettvask som skal shine opp gulvet litt. Likevel ble det skjoldete enkelte steder *sukk* Hva kan jeg vaske med imorgen for å få bort skjoldene? Jeg vet forøvrig at tørrmopping er det beste, men noen ganger MÅ man bare bruke litt vann ;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Da tar du såpe og vann, vrir opp kluten mest mulig, deretter en tørr fille, som du "pusser" opp fukten med. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Da tar du såpe og vann, vrir opp kluten mest mulig, deretter en tørr fille, som du "pusser" opp fukten med. Hva slags såpe? Er det så enkelt altså...? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hva slags såpe? Er det så enkelt altså...? Ajax sitron. Det viktigste for å unngå skjolder, er rene microfiberkluter. Sånne gulvtuer som nupper duger ikke. 0 Siter
nynne Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 hvis du orker og gidder, kan du jo polere det med parkettpolish. DA blir det sååå blankt og fint! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ajax sitron. Det viktigste for å unngå skjolder, er rene microfiberkluter. Sånne gulvtuer som nupper duger ikke. Microfiberkluter bruker jeg, men ajax sitron må jeg kjøpe! Takk for tips :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 hvis du orker og gidder, kan du jo polere det med parkettpolish. DA blir det sååå blankt og fint! Jeg har faktisk en slik flaske stående, men det høres så pes ut å bruke den... Får se om jeg får ånden over meg i det nye året ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.