Hønemoren Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Hvilken kakesort liker dere best? Jeg liker goro, bordstabbel og hjemmelagd kransekake (med is til) best. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Kransekake, Sarah Bernhard, kokosmakroner. Liker ikke slike tørre, smulete julekaker. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Kransekake, Sarah Bernhard, kokosmakroner. Liker ikke slike tørre, smulete julekaker. På en måte enig,men goro og bordstabbel synes jeg er litt spesielle. 0 Siter
tonie Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg spiser aldri julekaker. Er ikke noe kakemenneske. Det er så mye annet godt man kan spise i jula, så kakene får være i fred:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Goro smaker jo ingenting, spiste noen senest på søndag. ) Liker det meste av småkaker jeg. Men så får jeg ikke på meg bunaden til jul heller. Tror jeg i alle fall. Tør ikke prøve. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 På en måte enig,men goro og bordstabbel synes jeg er litt spesielle. Ja, for all del. Jeg gidder bare ikke å spise dem. *S* Forresten så er krumkaker godt til multekrem. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Liker nesten ingen julekaker jeg. Ihvertfall ikke de tørre småkakene. De kan dere få for meg. ;-P Men delfiakake liker jeg. Med mye sjokolade, sukkerflesk og littegrann kjeks, hehe. :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Tårnkake! ... og kromkaker, cola-pinner, nøttetopper og kokoskaker. Mmmm...! 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Liker nesten ingen julekaker jeg. Ihvertfall ikke de tørre småkakene. De kan dere få for meg. ;-P Men delfiakake liker jeg. Med mye sjokolade, sukkerflesk og littegrann kjeks, hehe. :-) Sukkerflesk? Delfiakake blir altfor søtt og fett, urk. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Sukkerflesk? Delfiakake blir altfor søtt og fett, urk. hehe den er mektig ja. Orker ikke mye av den, men et lite stykke er jummi. :-) Ellers er jeg ikke noe kakemenneske. Og kjeks og småkaker vil jeg helst slippe å måtte spise. :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 hehe den er mektig ja. Orker ikke mye av den, men et lite stykke er jummi. :-) Ellers er jeg ikke noe kakemenneske. Og kjeks og småkaker vil jeg helst slippe å måtte spise. :-) "Ellers er jeg ikke noe kakemenneske. Og kjeks og småkaker vil jeg helst slippe å måtte spise. :-)" Ja, enig med det. Men hva i all verden er sukkerflesk? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ingen. Julebakst er fælt. Kolakaker går an. Og en ostekake 0 Siter
amber sun Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 "Ellers er jeg ikke noe kakemenneske. Og kjeks og småkaker vil jeg helst slippe å måtte spise. :-)" Ja, enig med det. Men hva i all verden er sukkerflesk? Sukkerflesk er sånne, ja hva skal jeg si... - avlange geleaktige, stripete greier du kjøper i bakehylla. Spesielt før jul. Gul,grønn,rosastripet, med en hvit sukkerkant. Sånn cirka forklart. Så deler man disse opp i små biter, og putter i f eks delfiakake. :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Sukkerflesk er sånne, ja hva skal jeg si... - avlange geleaktige, stripete greier du kjøper i bakehylla. Spesielt før jul. Gul,grønn,rosastripet, med en hvit sukkerkant. Sånn cirka forklart. Så deler man disse opp i små biter, og putter i f eks delfiakake. :-) Åja. Har aldri sett dem brukt i delfiakake. Mamma brukte vel Per-kjeks og geletopper på toppen, tror jeg. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Er ikke så glad i julekaker, men brownies'ene jeg lagde i år med appelsinlikør var veldig gode og så er kransekake og is godt. 0 Siter
Gyda Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Av sånne "tørre" småkaker er kokosmakroner godt. Og krumkake med multekrem. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 smultringer, lefser, krumkake og kransekake. også pepperkaker, faktisk. mulig smultringer og lefser ikke er skikkelige julekaker, men de blir i alle fall spist. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Liker igrunn ikke kaker jeg. Håper svigermor serverer sjokoladepudding til dessert på lørdag, det er det nærmeste jeg kommer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Mors smultringer og mors kransekake er best. 0 Siter
Gjest nienna Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Krumkake, konfektkake og skriverfruens kaffekaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.