Gå til innhold

Julebakst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig glad i kransekakestenger og hjemmelagede ingefærkaker, men liker det meste utenom goro.

Skrevet
  Flystripa skrev (På 21.12.2005 den 20.27):

Ingen. Julebakst er fælt. Kolakaker går an. Og en ostekake :)

Nam, nam, enig, ostekake er godt. Er ikke kjempeglad i tørre kaker. Fersk julekake med godt smør glemte jeg forresten for det er godt.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 21.12.2005 den 20.19):

Goro smaker jo ingenting, spiste noen senest på søndag. :o)

Liker det meste av småkaker jeg. Men så får jeg ikke på meg bunaden til jul heller. Tror jeg i alle fall. Tør ikke prøve.

Det er forskjellig smak på goro også, det har jeg opplevd. Kjøpte noen hos Baker Hansen og de er kjempegode.

Glad jeg ikke bruker bunaden min i jula......høsten er tiden jeg har lett for å gå opp litt og blir jo ikke bedre med jula i tillegg. Får ta et skippertak utover i nyåret for det blir både barnedåp og konfirmasjon i familien til våren utenom 17. mai så bunaden MÅ passe. God jul til deg, med eller uten bunad.

Skrevet

Mmm, jeg liker julekaker, masse smør og egg og sukker og i det hele tatt. De beste, som jeg kommer på:

Kransekake, tyske skiver, krumkaker og så de riflede stripene, husker ikke hva de heter.

Bortsett fra den slektsbakte, er Coops kransekake veldig god. Krumkaker må være hjemmebakte, og aller helst min mors, har aldri smakt noen bedre. De riflede stripene må enten være hjemmebakte eller fra spesielt bra bakeri. Tyske skiver klarer alle bakerier.

Jepp, sånn er det med den saken.

Skrevet

Aller best er Goro (men det er så "slitsomt" å lage), og det baker jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...