Gå til innhold

Røyker alt jeg vil i mitt eget hjem!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøh, nå tuller du vettu*s*

Det er bare det at du kjenner flere menn enn kvinner, som har greid å slutte og røyke, skjønner`u!

Det blir litt enkelt å generalisere, på vegne av dine observasjoner, alene.

Linker dette til en annen generalisering, når det gjelder "enslige mødre" (Et begrep Carl I Hagen lanserte i sin tid)

Enslige mødre får ikke jobb, fordi de er så mye borte fra jobb. Det er også mange enslige fedre, men de blir ikke så godt lagt merke til, når de er borte fra jobb, dessverre. Dessuten er det så mye mer synd på gutta, når de er alene med barn. Da "suller" gjerne svigermor el. rundt og "duller" med far og barn. Men, med mor og barn. Næch, de greier seg selv.........

(Sikkert enda en "brannfakkel", men det får så være).))

Det stemmer nok at menn oftere klarer å slutte å røyke, enn kvinner.

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/04/222210.html

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Dorthe

5

• Alana

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er helt greit for meg at folk røyker i sitt eget hjem, men jeg hadde satt pris på at de ikke hadde røkt ikke mens jeg var der.

Det hjelper ikke å lufte i et innrøkt hus forøvrig, det _stinker_ røyk av absolutt alt uansett.

Gjest parkeringshus
Skrevet

Selv om du lufter, så stinker det i hjem der det røykes inne, beklager, slik er det. Du kjenner, eller vil ikke kjenne det sjøl, men 10 års erfaring som uterøyker gjør at jeg blir kvalm når jeg kommer inn i hjem der det røykes. (Noen få sånne fins enda)

Skrevet

Du er ikke urimelig. I ditt hus bestemmer du, besøkende får enten innfinne seg eller la være å komme.

Hilsen ikke-røyker :-)

Annonse

Skrevet

Selv om du lufter, så stinker det i hjem der det røykes inne, beklager, slik er det. Du kjenner, eller vil ikke kjenne det sjøl, men 10 års erfaring som uterøyker gjør at jeg blir kvalm når jeg kommer inn i hjem der det røykes. (Noen få sånne fins enda)

Men er det greit å opplyse den som bor der om hvor ille det lukter....? Kan ikke folk få bestemme selv i sitt eget hjem?

Skrevet

Oi det var en lang oppvekst. 50 år? Ja da kan jeg si til min kjære at han endelig er blitt voksen :-)

Nei det kan du ikke si, for jeg sa ingenting om at jeg har blitt voksen jeg. Jeg er fortsatt i oppveksten skjønner du. Tar tid dette.

Skrevet

Noe sier meg at du er en dame. Stemmer det? Er jeg blitt synsk? Ut fra innlegget ditt så mener jeg bestemt at du er en dame.

Selvfølgelig er jeg av det rette kjønn ja. Og det er vel du også. Da har vi mye til felles.

Skrevet

Nei det kan du ikke si, for jeg sa ingenting om at jeg har blitt voksen jeg. Jeg er fortsatt i oppveksten skjønner du. Tar tid dette.

*knegger* :-)

ha en flott jul rota

gode hilsner fra bella

Skrevet

For all del, røyk så mye du vil i ditt eget hus, men ikke bli overrasket om folk slutter å besøke deg.

Røyking innendørs...hm.. Jeg vet ikke om noen som gjør det mer. Selv ihuga eldre slektninger har sluttet med dette innendørs.

Må moderere meg litt. Jeg vet om en som røyker inne. En av naboene mine gjør det, men jeg mistenker at han drikker like ofte som han røyker..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...