Gå til innhold

Ja , da var treet pynta

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

og julepynten på plass.

Nå mangler det bare juleblomster og tullipaner, så er det jul i heimen.

*Senker skuldrene og lener meg tilbake*

GOD JUL !

Skrevet

Dette vil sikkert få deg til å føle deg enda bedre.

Jeg sitter å lager en julegave,ikke ferdig med det. Har ikke ryddet og ikke vasket og huset ser bombet ut.Må bake rundstykker og handle "julehandelen" i morra. Mamma kommer fredag.

Skrevet
  tiliti skrev (På 21.12.2005 den 21.53):

Jeg sitter å lager en julegave,ikke ferdig med det. Har ikke ryddet og ikke vasket og huset ser bombet ut.Må bake rundstykker og handle "julehandelen" i morra. Mamma kommer fredag.

Jeg er verre: Vi skal reise til Vestlandet i morgen tidlig. Har ikke begynt å pakke ennå!!!! Og vi er fem i familien. Min kjære sitter fremdeles på jobb og gjør seg ferdig før jul... og vi skal kjøre 45 mil i morgen :-(

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vel, jeg skal være ærlig. Jeg har noen pakker som skal pakkes inn og det står igjen en del pakkebytting og jeg skal lage kabaret. Ellers har vi handlet mesteparten av maten, men jeg regner med at det blir noen turer på butikken likevel. Alltid noe man kommer på i siste liten.

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  prust skrev (På 21.12.2005 den 21.56):

Jeg er verre: Vi skal reise til Vestlandet i morgen tidlig. Har ikke begynt å pakke ennå!!!! Og vi er fem i familien. Min kjære sitter fremdeles på jobb og gjør seg ferdig før jul... og vi skal kjøre 45 mil i morgen :-(

Oi oi oi, da hadde jeg blitt stresset.

Se til å begynn å pakk, ellers kommer du til å holde på ut over natta og være helt utslitt i morgen.

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 21.12.2005 den 21.59):

Oi oi oi, da hadde jeg blitt stresset.

Se til å begynn å pakk, ellers kommer du til å holde på ut over natta og være helt utslitt i morgen.

Kan du ikke gi meg et digert spark ut av DOL?????? Sitter her og bare koper.....

Skrevet

Håper jeg kan si det samme i morgen kveld på denne tiden.

Ønsker deg en koselig jul!

Skrevet
  prust skrev (På 21.12.2005 den 21.56):

Oh, jeg blir svett av tanken.

Det verste er at man blir sliten av å sitte å tenke på hva man skulle ha gjort. Er egentlig lettere å bare gjøre det.

Og så er det jo lettere sagt enn gjort da ..

Skrevet

Det nærmer seg i huset her også.

Har vasket vindu utendørs,strøket en haug juleduker,vasket søppelskapet,støvsuget i kriker og kroker + jobb i dag.

I morgen skal jeg vaske do og pynte med nisser + handle mat.

juletreet tar vi lillejulaften.

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  prust skrev (På 21.12.2005 den 22.02):

Kan du ikke gi meg et digert spark ut av DOL?????? Sitter her og bare koper.....

*Sparker deg hardt i rævva*

Kjente du det?

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 21.12.2005 den 22.09):

*Sparker deg hardt i rævva*

Kjente du det?

AAAAAAOOOOOOO!

Ja, nå har jeg pakket bunadene til ungene. Finner ikke skjorta til eldstemann... Hvor kan den være?

Skrevet
  tiliti skrev (På 21.12.2005 den 22.03):

Oh, jeg blir svett av tanken.

Det verste er at man blir sliten av å sitte å tenke på hva man skulle ha gjort. Er egentlig lettere å bare gjøre det.

Og så er det jo lettere sagt enn gjort da ..

Sant nok.

Men nå er jeg i siget, etter kjempesparket til Kruskakli!

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  prust skrev (På 21.12.2005 den 22.10):

AAAAAAOOOOOOO!

Ja, nå har jeg pakket bunadene til ungene. Finner ikke skjorta til eldstemann... Hvor kan den være?

Nederst i skittentøykurven.Der har den ligget siden forrige selskap *synsk*

Du må nok vaske klær også skal du se;o)

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 21.12.2005 den 22.12):

Nederst i skittentøykurven.Der har den ligget siden forrige selskap *synsk*

Du må nok vaske klær også skal du se;o)

Huff da... det var i sommer det :-( Skal se, men jeg tror ikke det. Kanskje den henger i skapet hans?

Har forresten pakket fintøyet mitt og nå. FLINK?

Skrevet

Heldiggris!!!

Her mangler det fortsatt en god del må jeg innrømme. Heldigvis har jeg fri i morgen. Hvis jeg er i det effektive hjørnet, så er jeg nok ferdig i morgen kveld.

God jul!

Skrevet

Bra for deg.

Her er det bomba som aldri før, jeg venter på snekker og elektriker i morra for å fikse lys og det siste stæsjet etter at vi pussa opp gangen, sitter nå og skriver julekort, bakte pepperkaker i kveld sammen med Lillemann, har ikke pakka inn en eneste pakke ennå, menyen for julaften er ennå ikke bestemt, handlinga må gjøres i morra, juletre er ikke kjøpt inn ennå, har igjen 4 gaver å kjøpe, vinduene ennå ikke vaska, huset ikke rydda eller vaska over - og bunken på kontoret har snart vokst ut av døra.

Jaddah! :(

Skrevet
  mariaflyfly skrev (På 21.12.2005 den 22.28):

Bra for deg.

Her er det bomba som aldri før, jeg venter på snekker og elektriker i morra for å fikse lys og det siste stæsjet etter at vi pussa opp gangen, sitter nå og skriver julekort, bakte pepperkaker i kveld sammen med Lillemann, har ikke pakka inn en eneste pakke ennå, menyen for julaften er ennå ikke bestemt, handlinga må gjøres i morra, juletre er ikke kjøpt inn ennå, har igjen 4 gaver å kjøpe, vinduene ennå ikke vaska, huset ikke rydda eller vaska over - og bunken på kontoret har snart vokst ut av døra.

Jaddah! :(

Hufff da. Men du lander nok :-)

Jeg har virkelig fått dreis på pakkingen etterat Kruskakli sparket meg ut av DOL.... Har minstemor sitt tøy + utetøy igjen. Men så må det ryddes litt da, og jeg må legge på plass en del tøy.

Mannen min er ikke kommet hjem fra jobb ennå...:-(

Skrevet

Treet er pyntet her også, og stua julekoselig. Men rengjøringa blir det nok så som så med, rekker ikke i morgen, og på lillejulaften har jeg tett program. Vinduene snakker vi ikke om! hehe... På julaften nekter jeg å gjøre annet husarbeid enn ribbemiddagen! Da skal jeg koooooose meg!

Skrevet

Håh, jeg banker deg glatt. ;o)

Det er midt på natten, jeg har kommet hjem fra julebløyte med venninner, huset må vaskes og pusses i morgen, tre gaver gjenstår, mat må handles inn og to julebesøk gjenstår. Og her sitter jeg....

Men glad - det er jeg! ;o)

Skrevet

Det var da tidlig!

Her pyntes intet før lille julaften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...