Gå til innhold

Showview i tv-guide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått dvd-brenner med sånn showview-funksjon, men finner jo ikke en eneste tv-guide med disse magiske tallene.

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Programbladene har visst det.

Kult med dvd OPPTAGER.

Jeg har med harddisk på 160 gb som rommer 60 timer i akseptabel kvalitet. I praksis programmerer jeg den bare til å ta opp alle faste programmer på ukebasis, sletter det jeg ikke skal se, og legger inn en og annen ad hoc. Jeg lærte fort hva som var mest praktisk.

Favorittene er debattprogrammer, nyheter og CSI. Da trenger jeg ikke være der akkurat da, og kan hoppe elegant over reklamen.

Skrevet

Det ble visst store bokstaver ved et uhell.

JEG LIKER Å SNAKKE HØYT OG MED STORE BOKSTAVER!

Skrevet
  keinstein skrev (På 21.12.2005 den 22.41):

Kult med dvd OPPTAGER.

Jeg har med harddisk på 160 gb som rommer 60 timer i akseptabel kvalitet. I praksis programmerer jeg den bare til å ta opp alle faste programmer på ukebasis, sletter det jeg ikke skal se, og legger inn en og annen ad hoc. Jeg lærte fort hva som var mest praktisk.

Favorittene er debattprogrammer, nyheter og CSI. Da trenger jeg ikke være der akkurat da, og kan hoppe elegant over reklamen.

Ja, lurer på om ikke det er 160 gb vi også har.

Har ikke tatt opp noe særlig med den enda, men det var utrolig godt å bli kvitt videospilleren altså. Kassettene vi hadde begynte å bli fillete og, så nå håper jeg på litt kvalitet igjen når det er sånne håpløse fotballkamper som gjør at jeg må spare på programmene mine.

Skrevet
  keinstein skrev (På 21.12.2005 den 22.41):

Kult med dvd OPPTAGER.

Det jeg egentlig skulle si da... var at vi ikke hadde tenkt å bruke penger på å kjøpe verken avis eller se&hør eller annet papirgrums med tvprogram. Hadde håpet på en på nett.

Skrevet
  Åsemor skrev (På 21.12.2005 den 22.52):

Det jeg egentlig skulle si da... var at vi ikke hadde tenkt å bruke penger på å kjøpe verken avis eller se&hør eller annet papirgrums med tvprogram. Hadde håpet på en på nett.

Jeg har ikke funnet det, men tips meg om du finner.

Skrevet
  keinstein skrev (På 21.12.2005 den 22.53):

Jeg har ikke funnet det, men tips meg om du finner.

Det var jo du som skulle tipse meg....

;)

Skrevet
  Åsemor skrev (På 21.12.2005 den 22.58):

Det var jo du som skulle tipse meg....

;)

Javel da. Men jeg har lett på nett.

Skrevet
  keinstein skrev (På 21.12.2005 den 23.01):

Javel da. Men jeg har lett på nett.

Hehe... Den er grei! ;)

Skrevet
  Åsemor skrev (På 21.12.2005 den 23.05):

Hehe... Den er grei! ;)

Gi beskjed hvis dere finner noe. Jeg har også nylig kjøpt med DVD-opptaker (200Gb) og leter forgjeves etter Showview koder. Det stod da alltid i avisene i VHSens tid? Jeg har heller _ikke_ tenkt å kjøpe Se og Hør eller noe annet dritt for å få disse kodene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...