Goliath Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg husker fra tidligere diskusjoner her om Israel og palestinerne - og der det ble gjort stort nummer av at palestinere flest ønsket fred - og ikke terror. Og at man ikke kunne kritisere den "vanlige" palestiner for den terroren som Hamas stod bak. Men denne undersøkelsen støtter mer opp om det synet jeg etterhvert har fått på flertallet av palestinerne: http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/5341518.html Og det er skremmende, for det betyr at deres interne agitasjon helt ned til skoleverket mot selv de yngste barn fungerer helt slik Hamas ønsker. Og dette får stor betydning for utviklingen av terror fremover - ikke bare i Israel, men også overfor resten av verden. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Ja, ja - og israelerne er bare snille og gode! 0 Siter
Goliath Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Ja, ja - og israelerne er bare snille og gode! Hvor har jeg skrevet det? Israel har gort og gjør mye dumt. Men du finner nok et vesentlig større flertall blant israelerne som ønsker å leve i fred med palestinerne, enn omvendt. Og du finner nok ganske så få israelere som støtter terror mot palestinere..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.