Gå til innhold

Trenger svar fra mannfolka her inne!

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende kvinne 38år

Mannens overgangsalder:

Du som kanskje har kommet i overgangsalderen,-eller kanskje har vært der...

Eller til deg som rett og slett vet noe om dette:

Hva er signalene på at menn er i overgangsalderen?

Hvilke forandringer i væremåte?

Jeg er gift med en mann som er 40 år.Tror han har kommet i denne overgangsalderen.

Jeg trenger masse opplysninger om dette,-bare for å skjønne han bedre.

Han er ikke av den sorten som vil prate om slike ting,-så det er ikke noen vits at jeg spør han.

Håper at du vil gi meg noen opplysninger/råd og tips om dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211330-trenger-svar-fra-mannfolka-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Min mann begynte å trene masse. Kledde seg penere, var mer opptatt av hvordan han så ut. Trente mer og mer, var mye sammen med kompiser på byen.

Ble sammen med en treningsvenninne, skilte seg fra meg og gifta seg med treningsvenninna. Han trener ennå like mye, men jeg vet ikke om det lenger er overgang(-salderen), eller bare hans nye liv som for alltid er så forandret. Det kan jo hende overgansalderen ble permanent, men han virker å trives med det, så for han var det kanskje positivt å komme i panikkalderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...