Gå til innhold

Hvordan bør man kle seg for å skjule en stor mage?

Anbefalte innlegg

Gjest blubba på shopping
Skrevet

når kiloene legger seg på meg så legger de seg rundt magen.

har tenkt til å shoppe klær etter jul men har blitt veldig usikker på hvordan jeg bør kle meg for å skjule kiloene og magen mest mulig. Jeg er ca 1,60 så jeg er ikke noe høy heller

noen tips?

er det steder hvor de har såkalte moteeksperter som kan hjelpe deg til å finne det som passer for deg?

Fortsetter under...

Gjest god jul!
Skrevet

Hennes har en avdeling med store klær, og Uno har også klær som passer de som er litt store.

Skrevet

Slike overdeler ser man garantert gravid ut i !

Neida - alle går med sånn nå - og har man stor mage ser man jo gravis ut likevel -om man ikke er mann OG HAR LOV Å HA ØLMAGE DA!!!!

Skrevet

Neida - alle går med sånn nå - og har man stor mage ser man jo gravis ut likevel -om man ikke er mann OG HAR LOV Å HA ØLMAGE DA!!!!

"om man ikke er mann OG HAR LOV Å HA ØLMAGE DA!!!!"

Vi har ikke lov å ha ølmage selv om vi er menn. Og det er litt problematisk, iom. at øl er faen så godt :-)

"................................................"

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi har ikke lov å ha ølmage selv om vi er menn. Og det er litt problematisk, iom. at øl er faen så godt :-)

Enig med deg, menn har ikke lov til å ha ølmage, det er skikkelig turnoff!

Skrevet

Enig med deg, menn har ikke lov til å ha ølmage, det er skikkelig turnoff!

Men vaskeballen blir vanskeligere å vanskeligere å holde i sjakk med årene, desverre. Men nå forlanger ikke jeg anorektiske kvinner, så får de la være å forlange vaskebrett på meg :-)

"..........................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Men vaskeballen blir vanskeligere å vanskeligere å holde i sjakk med årene, desverre. Men nå forlanger ikke jeg anorektiske kvinner, så får de la være å forlange vaskebrett på meg :-)

"..........................................."

Så lenge magemusklene dine er faste, så er det ikke nødvendig at de syns.

Det viktigste er å unngå kule- eller hengemage.

med andre ord, er du slank, så er jeg fornøyd :-)

Skrevet

Så lenge magemusklene dine er faste, så er det ikke nødvendig at de syns.

Det viktigste er å unngå kule- eller hengemage.

med andre ord, er du slank, så er jeg fornøyd :-)

Jeg er slank, men flat mage har jeg gitt opp :-)

"............................................"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er slank, men flat mage har jeg gitt opp :-)

"............................................"

*Fanfare!!!*

Siden du er slank, så er du herved godkjent av Øvrigheten. (I hvertfall av den ene halvparten)

Gratulerer, la meg trykke din hånd!

Skrevet

Det er vanskelig å finne noen slankende overdeler nå. For en del år siden fant jeg noen som hadde litt krimskrams rundt livet, eller som svinget litt til den ene siden

Skrevet

får lov av meg ;D

Annonse

Skrevet

får lov av meg ;D

Det driter jeg i - jeg fant nettopp ut at ingen av de tre dressbuksene mine var mulige å knepp igjen øverste knapp på lenger :-)

".............................................."

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å heller legge stor vekt på smykker i halsen, pene skjerf osv som vil avlede oppmerksomheten dit. Ikke velg for store eller for korte klær. Sort virker slankende, men ikke bli nå "grå" da!! Husk farger og smykker du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...