Gå til innhold

Hva gjør dere 1. juledag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en tur på ski på formiddagen (for da er det nesten ingen i bakken), og til min far på 1.dags"frokost" kl 13:00. Den varer som regel til langt på natt, men vi evakuerer ungene etter noen timer.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

9

• Lillemus

6

• mariaflyfly

5

• Babette

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I år skal vi på middag til svigers i 5-6 tiden og før det er det aking i bakken på jordene til søsteren min.

Skrevet

Da skal jeg bare slappe av. Drar på besøk for et par dager andre juledag

Skrevet

Brunch hos faren min. Jeg vurderer å stikke av en liten stund for å være med å synge Halleluja-koret som postludium i Majorstua kirke. ;)

Skrevet

Surrer rundt og venter på å bli bedt på restemiddag hos mor og far, tenker jeg :)

Skrevet
  Babette skrev (På 22.12.2005 den 10.20):

Vi skal pule.

Hvor er ungene da?

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  GA skrev (På 22.12.2005 den 10.35):

Hvor er ungene da?

Ikke alle har barn.

Skrevet

Jeg har bursdag og får hrlr svigerfamilien + foreldrene mine på besøk

Slitsomt men koselig

Skrevet

Hvor er ungene da?

Ungene?

Skrevet

Da skal vi alltid i middag til de av foreldrene våre vi ikke var sammen med på julaften, i år blir det til svigers!

Om formiddagen går vi vel en tur eller noe sånt, hvis været er ok!

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 22.12.2005 den 10.37):

Ikke alle har barn.

Bare TULLA ;-)

Skrevet

Da blir det en tur ut sammen med barna på akebrett om snøen kommer igjen, og om ettermiddagen skal vi til svigerforeldrene mine på middag.

Gjest har ikke
Skrevet

Tror jeg da bare puster ut, ser tv, spiller spill med ungene, spiser julegodt, går en tur med hunden,,,,,,,,,,,

Skrevet

Til min eldste søster på julefrokost kl. 11. Den varer som regel til i 15-tiden, noe min nye kjæreste har problemer med å tro. :o)

Vi spiser frokost 2-3 timer og så flytter vi oss bort i salongen og spiser dessert, julekaker og is! :o)))

Skrevet

Da står vi sent opp. Spiser en ganske vanlig frokost. Så bare sløver vi foran TV med kaffe og litt småkaker, koser oss med gavene vi fikk. Og så går vi en tur for å få litt fortgang på forbrenninga. Bare restemat på oss 1.dag, ikke noe selskapelighet. Før var det full fart 1. dag og 2. dag og det var et pes som er deilig å slippe.

Skrevet

Hvor er ungene da?

De kommer som regel 9 mnd etter! ;-)

Hilsen voksenopplæringen!

Skrevet
  GA skrev (På 22.12.2005 den 10.53):

Bare TULLA ;-)

Ha ha, nå må jeg flire. Dette er skikkelig rå humor overfor en ufrivillig barnløs.

Skrevet

Da ligger vi lenge, står opp til en sen frokost og bare sløver hele dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...