Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynner å bliveldig frustrert, hvorfor kan det ikke klaffe snart.Har holdt på i 14 månder uten resultat, tatt prøver begge to så alt er normalt.. (godt det iallefall) Har nå kjøpt inn slimløsende hostesaft, så håper kanskje det kan gjøre no utslag da.. Har eggløsning imorra så holder på som bare det nå og kommer vel til å gjøre det frem til mandag.. Godt å være på den sikre siden.. Men det er slitsomt, altså i hodet.. Tenker jo mye på dette. Har ei venninne som fortalte meg igår at hun akkurat er blitt gravid, hun har bare prøvd et halv år, men sånn er det jo bare.. Jeg røyker da, men spurte gynekologen om det gjorde no, hun påsto det ikke hadde no å si mens jeg prøver.. Ikke veit jeg..

Jaja, det var litt tanker fra hodet mitt idag.. Trist å tenke på at om det hadde klaffet når vi begynte å prøve, hadde vi faktisk hatt en liten en i julen.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211343-lei-av-%C3%A5-alltid-h%C3%A5pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare sånn når man prøver å bli gravide som jeg har forstått det.

Men jeg kan godt forstå din frustrasjon etter så lenge, jeg holder på å bli gal og vi er bare i vår 1 pp. Vi prøvde også hostesafta får se om det var til noe hjelp. (har ikm på julaften)

Håper det klaffer for dere snart.

LYKKE TIL OG KOS DERE

hmm..vet hvordan du har det.. har selv "prøvd" i 30 måneder uten resultat.. og begge er friske å fine..frustrerende, men man kan liksom ikke gjøre noe annet enn å vente:-(

Gjør alt du kan for å få det til å klaffe. 1 bud er IKKE tenk på det.. Letter sagt en gjort, I know.. Drikk hostesaft!! Hold deg unna melkeprodukter for det er slimdannende! Gå til akupunktør, prøv fotsone terapi. Spis sunt og lev sunt. Du skal se at det klaffer til slutt:-)

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...