Gå til innhold

Dere erfarne jenter/kvinner...

Anbefalte innlegg

Mitt første barn er fem måneder gammel. Vi har ikke brukt prevensjon siden fødselen, på grunn av migrene. Vi har gått etter sikre perioder, siden det ikke er krise om jeg blir gravid igjen. Men denne måneden bommet vi på eggløsningen, siden den kom dagen etter mensen. Jeg tror i alle fall det, ettersom jeg hadde forhøyet temperatur, eggløsningslim, smerter i magen og en lett blødning (pleier å få det ved eggløsning). Vi hadde hatt sex dagen før.

Dette var den 12. Siden det, så har jeg hatt en liten blødning til, den kom på den 19 og varte i to dager. Hva kan dette bety? At det var noe der, men det forsvant? Eller er det en festeblødning?

Mitt andre spørsmål er når jeg kan ta en test hvor jeg kan stole på resultatet. Jeg har migrene, men kan ikke ta migrenemedisin før jeg er sikker på at dette gikk bra (altså at jeg ikke er gravid). Medisinen kan forårsake misdannelser om den tas tidlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211348-dere-erfarne-jenterkvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Glimtipper.

Det kan være en festeblødning du hadde, vanskelig å si.

Når har, hadde du ikm, det beste er å teste samme dag som ikm eller dagen(e) etter.

Jeg har syklus på 35 dager, men jeg tror syklusen må være kortere denne måneden, siden eggløsning kom så tidlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...