Gå til innhold

Er ALLE ferdig til jul? :-o

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ikke jeg hvertfall! :-o

Jeg har kjøpt nesten alle pakkene, sendt noen kort og pusset vinduene akkurat nå, men thats it..Det ser ut som et bomba horehus her!

Jeg må: vaske, rydde, støvtørke,pynte, vaske tøy, gjøre innkjøp(restpakker + pol + dyrebutikk+ masse mat og kaker og snop og sånn!), pakke inn ting,bade katta og faen og hans oldemor og i tillegg må jeg være borte hele kvelden i kveld for å holde den forpulte quizen, og i morgen kveld får jeg gjester på ostesuffle og grevinnen&hovmesteren! OG jeg må gjøre meg selv presentabel, negler, hårkur og dill& dall!

Og kattungen "hjelper meg" selvsagt voldsomt med alt! ;-)

OG, alt dette og busspenger på julaften skal skli inn på den siste tusenlappen min! Hjelp jeg er stressa! :-o

Går dette bra da tro? Og er det flere som ligger langt bak i juleløypa?

Jeg må innrømme at jeg er såpass jævlig at jeg ville funnet trøst i felles skjebne!

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

18

• Goliath

5

• Katt-ja

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Må skuffe deg, jeg er ferdig...! God jul til deg, jula kommer uansett den og hyggelig får du det nok.

Skrevet

Heisann! - om det er en trøst - så er jeg komt sånn ca. like langt som deg i "elendigheten" - har UTALLIGE prosjekt for kvelden når jeg er ferdig på jobb...

Så jeg håper det er en trøst.. Det var iallefall en STOR trøst for meg å lese ditt innleg..

Men - likevel - det blir nok en GOD JUL til slutt :)

Lykke til, og jeg skal tenke på deg i kveld når jeg jobber!

Skrevet

Har et tips: Dropp i alle fall badet av katten!!

Ellers: Er jo heller ikke helt ferdig,- vasking, rydding og pynting står igjen...

Skrevet

Oh shit.

Her ser det også ut som et bomba horehus, det må ryddes i timesvis.

Fryseren må ryddes i for det er ikke plass til deler av julematen, har én gave igjen å kjøpe, må bake rundstykker, vaske gulvene, vaske dusjen, dassen, vinduskarmene, vaske et TONN skitne klær, vaske kjøkkenet, gjøre julehandelen på butikk og pol (litt vin til julaften-elgen blir bra) .. ok ... thats it tror jeg

Mamma kommer i morgen

Gjest mirakel*2?
Skrevet

her ser det ikke UT! Jeg har heldigvis fått pyntet treet, men thats it. Jeg har vel 5 presanger igjen å kjøpe og alt det andre.

Annonse

Skrevet

Ja, ferdig er jeg ikke, men jeg ligger godt an i løypa ihvertfall.

Vi er ferdig med å handle alle matvarer til julaften, strømpegodtet og juleheftene er i hus, det eneste som må handles er noen sekker med ved.

Ribben ligger i kjøleskap til salting og peppring, den skal stekes i morgen ettermiddag og da skal jeg også lage ferdig surkålen.

I morgen formiddag skal ungene hjelpe til med å få den siste julepynten utover og på kvelden pynter vi juletreet.

Alle 7 sorter er i hus, riktignok er mye spist opp allerede :).

Alle pakker er ferdige og pakket inn.

Huset er rent nok, mannen min skal bare smelle over gulvene i morgen kveld.

Julaften skal vi bare koke grøt på formiddagen og resten av den bruker vi til riskremen på kvelden.

Skrevet

JA! Ferdig! :-)

Alt klart til julegrøt med familien hos oss i kveld. Nei shit, vi har ikke kjøpt verken grøt eller gave til mandelfinneren.. jaja, regner med det kjapt lar seg gjøre.

Ellers er det (relativt) rent og pent, og har bakt 4 slag og kjøpt ett. Jøss, dette er ikke verst til å være oss.

Lykke til med lista di da, det går fortere om du logger deg av! ;-P God jul!

Skrevet

Hmmm. Er ferdig med nesten alle julegavene, mangler 1. Må pakke inn et par gaver. Har fått vasket det grøvste, men det er ganske rotete. Hadde tenkt å rydde rommet til jentene - men det blir det ikke noe av.

Har ikke pyntet noen ting.

Har ikke handlet inn noe mat.

Bruker tiden min her på DOL og til å amme lillebror.

Men, det blir nok jul likevel!

Oi!!! Jeg må ta opp ribba fra fryseren! Hadet!!!!

laguna1365380434
Skrevet

Må skuffe deg, jeg er ferdig...! God jul til deg, jula kommer uansett den og hyggelig får du det nok.

God jul til deg også!:-) Og takk for oppmuntring, jeg blir vel ferdig. Håper jeg..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Heisann! - om det er en trøst - så er jeg komt sånn ca. like langt som deg i "elendigheten" - har UTALLIGE prosjekt for kvelden når jeg er ferdig på jobb...

Så jeg håper det er en trøst.. Det var iallefall en STOR trøst for meg å lese ditt innleg..

Men - likevel - det blir nok en GOD JUL til slutt :)

Lykke til, og jeg skal tenke på deg i kveld når jeg jobber!

Lige måde! :-) Jeg skal sende deg en tanke på quizen!

God jul! Vi blir vel ferdige vi og! Får vi håpe!

laguna1365380434
Skrevet

Har et tips: Dropp i alle fall badet av katten!!

Ellers: Er jo heller ikke helt ferdig,- vasking, rydding og pynting står igjen...

Men katten lukter py..;-P Han har høy prioritet..;-)

Får håpe at man blir ferdig bare..! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Oh shit.

Her ser det også ut som et bomba horehus, det må ryddes i timesvis.

Fryseren må ryddes i for det er ikke plass til deler av julematen, har én gave igjen å kjøpe, må bake rundstykker, vaske gulvene, vaske dusjen, dassen, vinduskarmene, vaske et TONN skitne klær, vaske kjøkkenet, gjøre julehandelen på butikk og pol (litt vin til julaften-elgen blir bra) .. ok ... thats it tror jeg

Mamma kommer i morgen

Ojoj..Men godt vi er flere!;-P

Lykke til og god jul!

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

her ser det ikke UT! Jeg har heldigvis fått pyntet treet, men thats it. Jeg har vel 5 presanger igjen å kjøpe og alt det andre.

Lykke til! :-)

For håpe at vi somlere kommer i mål også! :-) Må ærlig talt innrømme at jeg ble glad for at det er flerte enn meg som ligger etter skjema..Men vi får håpe det blir jul til slutt allikevel!

hare1365380455
Skrevet

Å neida! Pakkene er jeg ferdig med (minus en), men ellers så har jeg MYE å rydde hjemme!

Skrevet

Da må jeg skuffe deg, for jeg er helt ferdig med alt som må ordnes - heldigvis.

Alt som gjenstår nå er å samle sammen alle julepresangene, hente ut en del ulike norske laksefileer av kjøleskapet, hive det og meg selv inn i bilen - og reise til det store utlandet for å feire julen med samboerens familie:-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, ferdig er jeg ikke, men jeg ligger godt an i løypa ihvertfall.

Vi er ferdig med å handle alle matvarer til julaften, strømpegodtet og juleheftene er i hus, det eneste som må handles er noen sekker med ved.

Ribben ligger i kjøleskap til salting og peppring, den skal stekes i morgen ettermiddag og da skal jeg også lage ferdig surkålen.

I morgen formiddag skal ungene hjelpe til med å få den siste julepynten utover og på kvelden pynter vi juletreet.

Alle 7 sorter er i hus, riktignok er mye spist opp allerede :).

Alle pakker er ferdige og pakket inn.

Huset er rent nok, mannen min skal bare smelle over gulvene i morgen kveld.

Julaften skal vi bare koke grøt på formiddagen og resten av den bruker vi til riskremen på kvelden.

Det var neimenn ikke dårlig! Kos deg etter utmerket innsats da, og god jul! :-)

laguna1365380434
Skrevet

JA! Ferdig! :-)

Alt klart til julegrøt med familien hos oss i kveld. Nei shit, vi har ikke kjøpt verken grøt eller gave til mandelfinneren.. jaja, regner med det kjapt lar seg gjøre.

Ellers er det (relativt) rent og pent, og har bakt 4 slag og kjøpt ett. Jøss, dette er ikke verst til å være oss.

Lykke til med lista di da, det går fortere om du logger deg av! ;-P God jul!

Ikke dårlig, da må du bare kose deg og ha god jul! :-)

Og,ja, jeg vet..Jeg bare måtte ha et avbrekk etter vinduene..Det skal ikke skli ut..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Hmmm. Er ferdig med nesten alle julegavene, mangler 1. Må pakke inn et par gaver. Har fått vasket det grøvste, men det er ganske rotete. Hadde tenkt å rydde rommet til jentene - men det blir det ikke noe av.

Har ikke pyntet noen ting.

Har ikke handlet inn noe mat.

Bruker tiden min her på DOL og til å amme lillebror.

Men, det blir nok jul likevel!

Oi!!! Jeg må ta opp ribba fra fryseren! Hadet!!!!

Hadet! Og god jul! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...