Gå til innhold

Er ALLE ferdig til jul? :-o

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Psst vil du si høyt hvor holder du quiz? :-)

Hmmm..Jeg skulle gjerne, men det tør jeg ikke tror jeg..;-) Da kommer jeg til å sitte å lure på om det er "kjentfolk" der..;-) Den må jeg tenke litt på. Men det er i Oslo. Grunerløkka, så mye kan jeg si!:-)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

18

• Goliath

5

• Katt-ja

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Å neida! Pakkene er jeg ferdig med (minus en), men ellers så har jeg MYE å rydde hjemme!

Godt å høre at det er flere som har igjen litt! (eller mye, som meg..;-))

Lykke til, og god jul! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Da må jeg skuffe deg, for jeg er helt ferdig med alt som må ordnes - heldigvis.

Alt som gjenstår nå er å samle sammen alle julepresangene, hente ut en del ulike norske laksefileer av kjøleskapet, hive det og meg selv inn i bilen - og reise til det store utlandet for å feire julen med samboerens familie:-)

Da får du bare sole deg i en utmerket innsats og ha en riktig god jul! :-)

Skrevet

Det var neimenn ikke dårlig! Kos deg etter utmerket innsats da, og god jul! :-)

God jul til deg også :)

hare1365380455
Skrevet

Godt å høre at det er flere som har igjen litt! (eller mye, som meg..;-))

Lykke til, og god jul! :-)

God jul! Jeg kommer nok ikke helt i mål med alt jeg skal gjøre, men det blir nå jul alikevel...;)

Skrevet

Da får du bare sole deg i en utmerket innsats og ha en riktig god jul! :-)

Jeg er sikker på at du når frem i tide du også laguna:-)

En riktig God Jul til deg og dine!

Annonse

Skrevet

God jul til deg også!:-) Og takk for oppmuntring, jeg blir vel ferdig. Håper jeg..

:-)

Her skal du få en skikkelig oppmuntring. Jeg har ikke begynt, bortsett fra gavene!

Har tenkt å bake en slags konfektkake i morgen kveld. Det får holde. Men jeg skal jo lage pinnekjøttmiddag og sånt, da. Og legge på et par julekuker. Unnskyld juleduker.

Skrevet

Men katten lukter py..;-P Han har høy prioritet..;-)

Får håpe at man blir ferdig bare..! :-)

Vasker'n seg ikke selv?

Min katt lukter alltid godt :)

hare1365380455
Skrevet

Da må jeg skuffe deg, for jeg er helt ferdig med alt som må ordnes - heldigvis.

Alt som gjenstår nå er å samle sammen alle julepresangene, hente ut en del ulike norske laksefileer av kjøleskapet, hive det og meg selv inn i bilen - og reise til det store utlandet for å feire julen med samboerens familie:-)

God tur og god jul!

Skrevet

Hadet! Og god jul! :-)

God jul! Nå er ribba tatt opp, og julepynten hentet. Phu!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Tja, i grunn ferdig med det meste, bare koslige ting igjen. Sånn som å pynte treet og resten av huset, men det skal gjøres på formiddagen i morgen.

Vaskinen er jeg ferdig med, og seks slag kaker ligger klare.

Men dog, mye klesvask har jeg, må prøve å få unna en god del av det i dag og i morgen.

Ellers har jeg noen gaver som må pakkes inn, og rekekabareten skal jeg ikke lage før julaften formiddag.

Og vindusvask har jeg hoppet glatt over, og det synes , men pytt, pytt.

Jul blir det uansett.

God jul til deg, laguna.

Gjest God jul til alle !!
Skrevet

Har hatt fri fra jobb idag, så idag har jeg laget pålegg.

Har igjen å pynte treet .... skal på jobb imorgen .... så nå sa jeg akkurat til han far at han kan bære opp treet, så pynter vi det nå, slik at jeg kan vaske over gulvene nå ikveld.

I morgen når jeg kommer fra jobb, ( må huske å innom polet, innom kiosken å kjøpe godteriet til julesokkene og innom bokhandelen) så skal jeg bare steke ribba og lage desserten, før vi setter oss ned å lar julefreden synke ned over oss :-). Pleier å få endel besøk på lillejulaften-kvelden, bytte julegaver o.l., så det er greit å kunne sitte ned litt.

Pyntingen og støvtørkingen tok jeg tidligere i uka.

Skrevet

Ferdig og ferdig. :o) Har ikke det helt store presset på meg ettersom jeg ikke skal ha noen form for selskapeligheter hjemme hos meg i jula.

Men jeg må gå over kjøkkenbenkene og rydde og støvsuge litt på stua og kjøkkenet i kveld. Og gangen må tas en runde. Må vaske litt klær. Skifte på sengene til ungene må vi gjøre i morra tenker jeg. Og da kan i grunnen jula bare komme... :o)

Selvpleie tar jeg i morgen kveld mens jeg ser på TV, da tar jeg fotbad, filer og steller neglene og sånt. Kos ja.

Annonse

Skrevet

Vasker'n seg ikke selv?

Mine lukter også godt - bortsett fra en ikke helt god ånde av og til:-)

Skrevet

Mine lukter også godt - bortsett fra en ikke helt god ånde av og til:-)

Nei, ånden er ikke alltid helt god ;-)

Men ellers,- jeg snuser inn katteduften som andre lukter på parfyme! Hunden, derimot,- vel den lukter hund. Og det er ikke fullt så godt.

laguna1365380434
Skrevet

Vasker'n seg ikke selv?

Nei, han er feit, og kommer ikke til han virkelig burde. Og ruller seg gladelig i hva det skulle være av ekkelheter ute..;-)

Den andre lukter godt.

Skrevet

Njææææ...ikke helt ferdig.

Skal lage popseboller, handle siste rest, gjøre ferdig noen julegaver i smug, og så skulle jeg klippet negler og fotter på hunden samt gredd den.

Skulle hatt kjørt av gårde med julegaver til venner og bekjente i dag...men for en times tid siden knela bilen min.

Nå sitter jeg å prøver å få igjen varmen etter å ha fryst vettet av meg i bilen min, tauende bak kællen, med kort slepetau, med nedsprutete ruter...

Men...det blir vel jul i år også ;)

Skrevet

Det meste er i boks, en liten tur på butikken for å handle står igjen. Også treet skal pyntes, gulvene skal vaskes. Og så må det ryddes her og der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...