Reg@l Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Det hadde væært fint! Men det spørs vel om vi skal samme retningen? ;-) Kan du ikke ta deg en tur til Skudenes da? Norges sommerby og greier :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Det meste begynner å være greit nå. Har julehandlet i dag så i morgen er det bare å handle småtteri som er glemt. I morgen skal vi pynte treet og vaske gulv alt det andre er gjort å det er skinnende rent. julepotpurri er satt ut å den lukter gløgg. Har vært på polet å handlet oss vin og julegløgg i dag 0 Siter
Goliath Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Nei, ånden er ikke alltid helt god ;-) Men ellers,- jeg snuser inn katteduften som andre lukter på parfyme! Hunden, derimot,- vel den lukter hund. Og det er ikke fullt så godt. Helt enig:-) 0 Siter
tonie Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Da kan jeg kanskje trøste deg litt, for jeg har også mye igjen. Må vaske hele huset. Jeg har bare fått vaska badet til nå, men det er da noe:-) I dag må jeg på Posten og hente de siste pakkene som har kommet, og så må jeg handle ditten og datten som jeg har glemt. Og få opp julepynten, vaske tøy, legge sammen tøy, stryke pentøyet til i morgen, måke snø, og en hel masse mer. Det går nok. Jeg _skal_ i alle fall skåle med Ms Sophie i kveld, ellers blir det ikke jul! :-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Risboller? Eller rispuffer som jeg liker å kalle dem. ) Sånne med puffet ris og en eller annen form for flytende sjokolade som de dyppes i? Godis ja! Jepp, sånne puffet ris med sjokolade... Kjempegodt, og minstens ene favoritt 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Lykke til med de siste juleforbredelsene og god jul! :-) Tusen takk, lykke til med forberedelser selv, og ha en riktig fredelig og god jul med dine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.