Gå til innhold

Tidenes desidert styggeste bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men Picassoen er mye mer praktisk når man er tre og en halv person pluss en katt... Og så er den søt den også.

Absolutt! :o) Vi hadde Berlingo, kjempesøt bil! Og så praktisk da! Men ikke mandig nok i lengden må vite... ;o)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Reg@l

11

• Lillemus

5

• Prozak

5

• annegunn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den der så da like streit ut som de aller fleste tretten-på-dusinet biler?

".............................................."

Skrevet

Nei, briller trenger jeg ikke,- men kanskje noen bilgener?

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvordan biler ser ut, bare de kjører,- og ikke ser altfor snobbete ut...

Denne du linket til, synes jeg så helt ordinær, kjedelig ut.

Den _er_ helt ordinær. Hvis man mener at den er spesiellt stygg, så må man mene at de aller fleste nyere bilder er spesiellt stygge :-)

ringerikskringla
Skrevet

har da sett verre bil en dette.jeg heller nå til de tyske modellene jeg da.

nå vil min mann bytte ut min bmw 523 i en peugot eller citroen.

men jeg tviholder så lenge jeg kan

Skrevet

Eventuelt sankker vi om en dame med skikkelig bildilla....

Hun har jo det, da.

BMW for alle penga (om jeg ikke husker feil).

:o)

Skrevet

Hun har jo det, da.

BMW for alle penga (om jeg ikke husker feil).

:o)

Hallo! Hvis man er opptatt av bil, utseendet på den, og kvaliteten, så er ikke BMW noe man bør snakk høyt om at man har. Bayersk MakkWerk :-)

Annonse

Skrevet

Den der ser grei ut for meg. Likte ikke så godt fronten, men hekken på sedanen er grei (men var finere på Peugeot før). Det samme gjelder for stasjonsvognen - helt grei.

Skrevet

har da sett verre bil en dette.jeg heller nå til de tyske modellene jeg da.

nå vil min mann bytte ut min bmw 523 i en peugot eller citroen.

men jeg tviholder så lenge jeg kan

Der har vi jenta si vet du :-)

Kjører Beemer jeg også.

Skrevet

Setter en hundrelapp på at det er en i din bekjentskapskrets, som du er jævlig sjalu på, som har kjøpt seg en slik, og derfor er du ute etter bekreftelser på at vedkommende har stygg bil.

Det er ikke moro å kjøre rundt i sin 92 modell Toyota, når venner har en slik Peugeot.

Skjønner frustrasjonen din.

Hehe, nice try.

Fornøyd med BMW'en min jeg. Pierrebiler holder jeg meg unna.

Skrevet

Hallo! Hvis man er opptatt av bil, utseendet på den, og kvaliteten, så er ikke BMW noe man bør snakk høyt om at man har. Bayersk MakkWerk :-)

Kjært barn har mange navn...

Skrevet

Den _er_ helt ordinær. Hvis man mener at den er spesiellt stygg, så må man mene at de aller fleste nyere bilder er spesiellt stygge :-)

Har ikke sagt de er pene, men denne skiller seg ut i negativ retning.

Skrevet

Kjært barn har mange navn...

Det utrolige er jo at de som kjører merchedes og bmw faktisk tror at det er noe som skiller disse bilene kvalitetsmessig fra andre biler. Det er det selvfølgelig ikke :-) De har én ting som er positivt - komfort. Andre ting, som motoreffekt og annet snacks, får man til halve prisen med andre biler. Det blir litt som de som sverger til Harley Davidson; Det har ingenting med kvalitet å gjøre, men image og smak. Og når det gjelder nevnte bilmerker, så er det en image jeg definitivt ikke vil assosiere meg med. Skulle jeg ønske det, så hadde jeg valgt en _ordentlig_ jeg-vil-overbevise-alle-

om-at-jeg-har-mange-penger bil.

Det som imidlertid overrasker meg enda mer, er hvordan du kan snakke om "verdens styggeste bil" når det er en bil som overhodet ikke skiller seg ut fra 90% av dagens biler - på noe område :-)

"............................................."

Annonse

Skrevet

Har ikke sagt de er pene, men denne skiller seg ut i negativ retning.

Tull. Pek på noe som skiller den spesiellt ut :-)

Smak er selvfølgelig relativt, men det er litt håpløst å forholde seg til andres smaksuttrykk når de ikke har noe konkret å peke på. Forøvrig så er BWM-en din fjollete stygg :-)

"........................................."

Skrevet

Det utrolige er jo at de som kjører merchedes og bmw faktisk tror at det er noe som skiller disse bilene kvalitetsmessig fra andre biler. Det er det selvfølgelig ikke :-) De har én ting som er positivt - komfort. Andre ting, som motoreffekt og annet snacks, får man til halve prisen med andre biler. Det blir litt som de som sverger til Harley Davidson; Det har ingenting med kvalitet å gjøre, men image og smak. Og når det gjelder nevnte bilmerker, så er det en image jeg definitivt ikke vil assosiere meg med. Skulle jeg ønske det, så hadde jeg valgt en _ordentlig_ jeg-vil-overbevise-alle-

om-at-jeg-har-mange-penger bil.

Det som imidlertid overrasker meg enda mer, er hvordan du kan snakke om "verdens styggeste bil" når det er en bil som overhodet ikke skiller seg ut fra 90% av dagens biler - på noe område :-)

"............................................."

JEG synes MIN bil er fin. At det er 250 andre her i Haugesund som kjører en tilsvarende bil må bety at jeg ikke er helt på blåbærtur.

Jeg er fullstendig klar over at en BMW ikke er noe bedre kvalitetsmessig enn andre biler. Det var ikke derfor jeg kjøpte den. Jeg setter pris på kjørekomfort, og det har jeg fått i bøtter og spann. Ja, jeg kunne fått en tilsvarende bil for mye mindre penger, men da hadde jeg ikke fått de kjøreegenskapene en BMW har. For første gang har jeg en bil som jeg blir mer og mer fornøyd med jo mer jeg kjører den.

Noen Porsche e.l å brife rundt i er jeg ikke interessert i. Overmotoriserte kjøretøy er ikke noe å ha på her i potittlandet.

Skrevet

Tull. Pek på noe som skiller den spesiellt ut :-)

Smak er selvfølgelig relativt, men det er litt håpløst å forholde seg til andres smaksuttrykk når de ikke har noe konkret å peke på. Forøvrig så er BWM-en din fjollete stygg :-)

"........................................."

Deg om det.

Skrevet

Jeg vil ikke ha det slaget der, men det er da en grei bil å se på.

Skrevet

Jeg vil nå si at denne er betraktelig styggere:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Saab96v41971front.jpg/400px-Saab96v41971front.jpg

Eller er det mange som sverger på at kjerra jeg har for tiden, er noe av det styggeste som er laget:

http://www.citroen.mb.ca/galleries/JrMarsh/images/image16.gif

Menmen, bilen er sprek, og har en kjørecomfort som er langt bedre enn ymse tyske potensforlengere ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hehe, nice try.

Fornøyd med BMW'en min jeg. Pierrebiler holder jeg meg unna.

Duh, ikke kall bilen min for "Pierrebil", da.

Jeg kjører en Renault Grand Espace 3.0 dci...

Skrevet

Jeg vil nå si at denne er betraktelig styggere:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/60/Saab96v41971front.jpg/400px-Saab96v41971front.jpg

Eller er det mange som sverger på at kjerra jeg har for tiden, er noe av det styggeste som er laget:

http://www.citroen.mb.ca/galleries/JrMarsh/images/image16.gif

Menmen, bilen er sprek, og har en kjørecomfort som er langt bedre enn ymse tyske potensforlengere ;-)

Stygge er de ja, men de er så stygge at de nesten er stilige. Paugeoten er bare gørstygg. Nix sjarm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...