Elisabeth1365380359 Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg skal ta rengjøringa i huset for min mor i år. Hun har fliser på veldig mange rom, både stue og kjøkken og mer. Hvordan skal jeg få det skikkelig renpent mellom flisene? Er lyse fliser, så vil gjerne pusse det skikkelig pent til jul=) Takker på forhånd for svar som er til hjelp=) 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Bruker oppvask koster her, 2, 1 i hver hånd. Også er det bare og skrubbe i mellom, går så fort atte ! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Bruker oppvask koster her, 2, 1 i hver hånd. Også er det bare og skrubbe i mellom, går så fort atte ! og ha en bøtte med no varmt såpevann da også.. dyppe skrubbe, dyppe skrubbe! 0 Siter
keinstein Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Kalkfjerner, klorin, fugerens. Søk på nettet. Danskene er flinkere oppussere enn nordmenn, så det er flere sider med slikt på .dk. Jeg vil tippe først kraftvask, så kalkfjerner og så klorin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.