Gjest dyrbar itd Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Det er enkelte som står i kasser som ikke burde gjort det. Fint at de er hyggelige men når de begnner å ta seg tid til å prate med kunder mens andre står i kør for å betale blir jeg irritert. Jeg er da ikke inetresert i å kaste bort dyrbar tid fordi kassadama og kunden skal prate. 0 Siter
Gjest "kassedama" Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Neste gang en kunde(kanskje du) spørr meg om noe når jeg sitter i kassa skal jeg da bare si "dette har jeg ikke tid til,værsågod neste"??? Ærlig talt,personlig snakk i kassen er upassende,men om en kunde lurer på noe har jeg dessverre ingen mulighet til å be h*n stikke(selv om det kan være veldig fristende til tider) 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Kanskje det er kunden som starter praten? Synes du da at kassadama/-mannen da bare skal si værsågod neste og bare overse det? Tror du ikke andre hadde syntes at det var en merkelig måte å behandle folk på? Sett av litt mer tid når du skal ut å handle du, kanskje du også har tid til å si noe annet enn bare hei, takk og hade? Det er hyggelig en gang i blant skjønner du ) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Ja huff, disse kundene altså.. Hadde det ikke vært andre kunder (enn meg) så hadde alt vært perfekt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.