Gjest gyldenhaar Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Leste en artikkel på en eller annen nettside for ikke så alt for lenge siden...Finner den ikke igjen! Det var om hvilke sko eller støvletter en bør bruke til forskjellige typer skjørt...Høye/lave hæler, lange/korte skjørt etc. Noen som vet hvor den artikkelen sto? 0 Siter
Gjest blank eller matt Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Vet ikke hvilken artikkel du mener, men jeg har lest et sted at dersom man har "blanke" sko skal man bruke str.bukse med skimmer/"blank" str.bukse. Sko i matt skinn/nubukk ol. skal man ha matt str.bukse til... 0 Siter
Gjest gyldenhaar Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Vet ikke hvilken artikkel du mener, men jeg har lest et sted at dersom man har "blanke" sko skal man bruke str.bukse med skimmer/"blank" str.bukse. Sko i matt skinn/nubukk ol. skal man ha matt str.bukse til... Det var mer sånn, om man skal bruke lave sko eller støvletter til langt skjørt...Om man skal bruke sko med lave hæler til korte skjørt etc... 0 Siter
pablito Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Det var mer sånn, om man skal bruke lave sko eller støvletter til langt skjørt...Om man skal bruke sko med lave hæler til korte skjørt etc... Jeg har aldri hørt at det er noen slike regler. Som ved all påkledning handler det om proporsjoner og balanse i antrekket. Prøv deg fram og still deg foran speilet med ulike sko, støvletter til ulike antrekk. Hva du bruker av strømper har også mye å si, for de understreker jo et antrekk enten de matcher klærne eller er hudfarget. Nå er du vel like klok? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.