Gå til innhold

Si din mening om denne historien

Anbefalte innlegg

Skrevet

"En familiefar kvittet seg med TV-en, først og fremst for å få mer tid til å snakke med barna sine. Han sa: «Til å begynne med kjedet barna seg, men da jeg begynte å legge puslespill sammen med dem og å snakke om interessante og spennende bøker, godtok de etter hvert forandringen."

www.watchtower.org

Legg merke til "familiefar" og at kona ikke er med på avgjørelsen.

Hvilke tanker melder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ganske enkelt "alenefar". Eller så er han av den mer dominante typen som bestemmer hvor skapet skal stå.

Dessuten høres han ut som en typisk korrekt far på 70-tallet. Lilla skjerf og fotformsko......kan det være Erik Damman?

Skrevet

For meg så blir dette et ytterpunkt, det er enten eller. Både og kanskje hadde vært bedre. Tv er også læring.

Han har vel et noe snodig syn på saker og ting. En spesiell kar.

Skrevet

For å være ærlig, så hadde jeg ingen innsigelser for Watchtower dukka opp.

Skrevet

Jeg har en historie til deg jeg:

En familiefar går inn i en bank, truer personalet med en pistol for å få penger.

Så drar han hjem til sin familie, finner fram spritflaska, slenger føttene på bordet og glaner på tv resten av kvelden.

Hvilke tanker melder seg?

Så vil jeg si til deg til slutt; man skal ikke skjære alle over én kam!

Skrevet

Jeg tenker som så at mor og far sikkert har snakket om dette og blitt enige. Jeg håper i alle fall det.

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Hvor står det at det er en kone der?

Skrevet

Religiøse fundamentalister er det første som slår meg.

Skrevet

Han er ganske enkelt "alenefar". Eller så er han av den mer dominante typen som bestemmer hvor skapet skal stå.

Dessuten høres han ut som en typisk korrekt far på 70-tallet. Lilla skjerf og fotformsko......kan det være Erik Damman?

Gjett hva han snakket om, da. Og hvilke bøker han kom med.

Min mening om den historien er at den kommer fra den kristne sekten som sendr ut Vakttårnet. Pinsevennene?

Gjest anti fanatisme
Skrevet

Gjett hva han snakket om, da. Og hvilke bøker han kom med.

Min mening om den historien er at den kommer fra den kristne sekten som sendr ut Vakttårnet. Pinsevennene?

Jehovas vitner. Og ikke feirer de jul heller for det er visst syndig. Stakkars unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...