keinstein Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 "En familiefar kvittet seg med TV-en, først og fremst for å få mer tid til å snakke med barna sine. Han sa: «Til å begynne med kjedet barna seg, men da jeg begynte å legge puslespill sammen med dem og å snakke om interessante og spennende bøker, godtok de etter hvert forandringen." www.watchtower.org Legg merke til "familiefar" og at kona ikke er med på avgjørelsen. Hvilke tanker melder seg? 0 Siter
pablito Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Han er ganske enkelt "alenefar". Eller så er han av den mer dominante typen som bestemmer hvor skapet skal stå. Dessuten høres han ut som en typisk korrekt far på 70-tallet. Lilla skjerf og fotformsko......kan det være Erik Damman? 0 Siter
mrxx Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 For meg så blir dette et ytterpunkt, det er enten eller. Både og kanskje hadde vært bedre. Tv er også læring. Han har vel et noe snodig syn på saker og ting. En spesiell kar. 0 Siter
muriel Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 For å være ærlig, så hadde jeg ingen innsigelser for Watchtower dukka opp. 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har en historie til deg jeg: En familiefar går inn i en bank, truer personalet med en pistol for å få penger. Så drar han hjem til sin familie, finner fram spritflaska, slenger føttene på bordet og glaner på tv resten av kvelden. Hvilke tanker melder seg? Så vil jeg si til deg til slutt; man skal ikke skjære alle over én kam! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg tenker som så at mor og far sikkert har snakket om dette og blitt enige. Jeg håper i alle fall det. 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hvor står det at det er en kone der? 0 Siter
Goliath Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Religiøse fundamentalister er det første som slår meg. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Han er ganske enkelt "alenefar". Eller så er han av den mer dominante typen som bestemmer hvor skapet skal stå. Dessuten høres han ut som en typisk korrekt far på 70-tallet. Lilla skjerf og fotformsko......kan det være Erik Damman? Gjett hva han snakket om, da. Og hvilke bøker han kom med. Min mening om den historien er at den kommer fra den kristne sekten som sendr ut Vakttårnet. Pinsevennene? 0 Siter
Gjest anti fanatisme Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Gjett hva han snakket om, da. Og hvilke bøker han kom med. Min mening om den historien er at den kommer fra den kristne sekten som sendr ut Vakttårnet. Pinsevennene? Jehovas vitner. Og ikke feirer de jul heller for det er visst syndig. Stakkars unger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.