Gå til innhold

hvor mye bruker du på gave til ektefelle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Vi kjøper oss alltid noe til huset på denne tiden, og dropper gaver til hverandre. Ungene kjøper til oss for 2-300kr for penger fått av oss ;)

Skrevet

Er nesten litt ille å si det,men jeg har brukt i overkant av tre tusen på min mann.Dette er med gavene fra barna våre til pappa betalt av meg.

Skrevet

Jeg har vel brukt ca. 700,- på kjæresten min.

Han har brukt ca. 2000,- på meg, men han har mye bedre råd enn meg da.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har brukt 1100 på gave til sambo fra meg, og så har jeg brukt 600 på gave til sambo fra barna.

Skrevet

Alt i alt ble det ca 1800 kr i julegaver til min samboer.

Annonse

Skrevet

Det er flaut å si det, men jeg har kjøpt en dunjakke til henne til 4000,- (!) Men så får jeg en blitz fra henne til ca. 3000,- som jeg ellers hadde kjøpt selv, så da.... Og hun leser aldri her, så det er ikke farlig å røpe hva jeg har kjøpt :-)

Jeg må legge til at vi ikke pleier å bevege oss i de prisklassene. De vanlige er mellom 1000,- og 2000,-

Skrevet

Det ble litt mye i år (ca 5.000,-), men så er det også i kombinasjon med hennes bursdag.

Og så har hun jo vært så snill i året som har gått:-)

Skrevet

Det er flaut å si det, men jeg har kjøpt en dunjakke til henne til 4000,- (!) Men så får jeg en blitz fra henne til ca. 3000,- som jeg ellers hadde kjøpt selv, så da.... Og hun leser aldri her, så det er ikke farlig å røpe hva jeg har kjøpt :-)

Jeg må legge til at vi ikke pleier å bevege oss i de prisklassene. De vanlige er mellom 1000,- og 2000,-

Snill er du! Det er vel ikke flaut vel, en dunjakke er jo en nyttig ting! :o)

Selv om man sikkert får dem adskillig rimeligere enn 4000,- også da... ;o)

God Jul da! :o)

Skrevet

Vanligvis mellom 1000,- og 1500,-. Men i år ønsket han seg noe som kom på 2890,- Phu!!!

Gjest Jeg er sjokkert
Skrevet

Vi kjøper oss alltid noe til huset på denne tiden, og dropper gaver til hverandre. Ungene kjøper til oss for 2-300kr for penger fått av oss ;)

Jeg er sjokkert over pengeforbruket deres!

Mye vil ha mer.

Skrevet

Vi bruker ikke så mye på gave til hverandre, mellom 300 og 500, tipper jeg. Det er liksom ikke så nøye lenger.

Nå hørtes vi steingamle ut (vi er rundt 30 begge to) men man kjøper jo stort sett det man trenger når man trenger det. :-)

Skrevet

I år skal vi ikke kjøpe gaver. I fjor fikk jeg gave til ca 8000-9000 mens han fikk for 500. Hihi... ;)

Til vanlig har vi ligget på 500 til både jul og bursdag. :) Lurer på om jeg må kjøpe barbermaskin til han til bursdagen, og da må jeg vel doble den summen tenker jeg. Han har nemlig begynt å bruke min epilatormaskin (med barberfunksjon altså!!) til skjeggstubbene sine nå.

Annonse

Skrevet

Jeg har handlet for 1500 til min mann, men det varierer fra år til år.

Skrevet

Gaven under treet kom på 150...

I tillegg får han en halv tur til London nyttårshelga, og jeg får det samme. Så om du vil kan du plusse på et par-tre tusen til.

Skrevet

I år har jeg brukt mye....

Vanligvis bruker jeg ca 500 kr, men i år har jeg kjøpt digitalt kamera til han, he he, men det har jeg lyst på selv, så er en litt egoistisk gave ;-)

Med div utstyr kom det vel på akkurat under 4000.

Og så har jeg kjøpt 3 boxershortser til han, slik at det er håp om at jeg får kaste noen av de gamle utvaska med hull i.

Skrevet

I år ligger gavene til mannen min på litt over 1800.-kr

Skrevet

vi bruker 20 kroner - og det må være håndplukket! :) det er sant altså - det er en skikkelig utfordring å finne noe så billig. Jeg har allrede brukt 10 (de hadde satt den ned fra 24), og sliter med å finne noe til 10 kroner til :)

Vi bruker ikke å gi til voksne - derfor gjør vi det på denne måten - gøy.

Gjest en nissekone
Skrevet

vi bruker 20 kroner - og det må være håndplukket! :) det er sant altså - det er en skikkelig utfordring å finne noe så billig. Jeg har allrede brukt 10 (de hadde satt den ned fra 24), og sliter med å finne noe til 10 kroner til :)

Vi bruker ikke å gi til voksne - derfor gjør vi det på denne måten - gøy.

De har kaffekopp til ti kroner på europris.

Skrevet

De har kaffekopp til ti kroner på europris.

det var lurt -den han har er litt slitt! hihi - men han leser sikkert her og jeg må ikke røpe sånt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...