Gå til innhold

hvor mye bruker du på gave til ektefelle?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Nå har ikke jeg noe ektefelle, jeg har ikke samboer lenger engang, men føler at jeg har opptil flere uofisielle kjærester..:-o Neida, men ekssamboern min må jo få flott pakke, vi er gode venner, han får omtrent på samme nivå som da vi var samboere..Sånn 12-1500 kr.

Fordelt på på 2 bøker, belte, resident evil 4 til playstation og lue. fra pusene får han sokker og bruktbok og CD singel..

Brevenn og kjekkas får lærarmbånd, og Johnny Cash biografien.

:-)

Fortsetter under...

laguna1365380434

Nå har ikke jeg noe ektefelle, jeg har ikke samboer lenger engang, men føler at jeg har opptil flere uofisielle kjærester..:-o Neida, men ekssamboern min må jo få flott pakke, vi er gode venner, han får omtrent på samme nivå som da vi var samboere..Sånn 12-1500 kr.

Fordelt på på 2 bøker, belte, resident evil 4 til playstation og lue. fra pusene får han sokker og bruktbok og CD singel..

Brevenn og kjekkas får lærarmbånd, og Johnny Cash biografien.

:-)

I tillegg har han (Min tidligere samboer altså), fått åpne adventskalender her hver dag, og der har han funnet marsipangriser, øl, tøff playboy opptrekker, nøkkelringer, julehefter o.l..

Gjest en nissekone

I tillegg har han (Min tidligere samboer altså), fått åpne adventskalender her hver dag, og der har han funnet marsipangriser, øl, tøff playboy opptrekker, nøkkelringer, julehefter o.l..

Er han så gavmild med deg også?:-)

vi bruker 20 kroner - og det må være håndplukket! :) det er sant altså - det er en skikkelig utfordring å finne noe så billig. Jeg har allrede brukt 10 (de hadde satt den ned fra 24), og sliter med å finne noe til 10 kroner til :)

Vi bruker ikke å gi til voksne - derfor gjør vi det på denne måten - gøy.

Det er jo en kjempefin ide for alle gaver mellom voksne. Er man litt om seg, kan man plukke opp mye artig.

Faktisk kostet min yndlingsbadedrakt 19,90 på H&M, tro det eller ei.

Annonse

Det er jo en kjempefin ide for alle gaver mellom voksne. Er man litt om seg, kan man plukke opp mye artig.

Faktisk kostet min yndlingsbadedrakt 19,90 på H&M, tro det eller ei.

et år fikk han Larssons gale verden-blad - og jeg fikk en flaske Gløgg :)

I år er det ekstra service på julegaven til han, 2700,- fra meg og 2000,- fra barna. Det er bare fordi jeg har arvet noen penger og har råd til å spytte i ekstra i år. Neste år blir det sikkert rundt 1000,- det er det det har ligget på de andre åra.

I fjor var det mange tusen, surfebrett og våtdrakt, men han kjøpte det egentlig selv, skrev bare på lappen fra meg :)

I år får han får ca. 1500 kroner. Det er bare en fin genser, boxer og en bok jeg har ønsket meg (og kanskje han også, men jeg skal lese den først).

Annonse

Snill er du! Det er vel ikke flaut vel, en dunjakke er jo en nyttig ting! :o)

Selv om man sikkert får dem adskillig rimeligere enn 4000,- også da... ;o)

God Jul da! :o)

Ja. Man kan definitivt få en dunjakke billigere, men denne var veldig fin :-)

En God Jul til deg og barna!

Juleklem fra

pekkas pengeforbruk var vel ikke så sjokkerende vel?

Nei, det er ikke alle som kjøper like dyre gaver! Jeg lurer på om en gave til 3000 kr gleder 100 gang så mye som en til 30 kr. Er gaveprisen linær med hvor snill vedkommende har vært foregående år? Om gaven er redusert fra 3000 til 1500 kr da? Kan vedkommende være halvparten så snill neste år?

Det jeg mener er at det varier vel stort hva folk bruker på gaver til hverandre, men ikke alltid er det den dyreste gaven som skaper mest glede. Gav en ring i hvitt gull og en kindereggfigur til min kjære for noen år siden, og jeg tror jammen hun hadde det like gøy med begge tinga. Ene til 1800 kr i utlandet og andre til ca 1 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...