lililja Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Leter etter ett sted på nettet hvor jeg kan se hvor mange i landet som har ett navn.Noen som vet? 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 www.ssb.no/navn 29 stk har mitt navn:) 0 Siter
lililja Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 www.ssb.no/navn 29 stk har mitt navn:) og mitt navn var det bare 6 stk. det var ikke mange nei.... Takker for link.. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Så vidt jeg vet så er jeg alene om mitt navn. Hos statistisk sentralbyrå sier de bare at det er enten 3,2,1 eller 0 som heter det samme som meg. Det er bare 202 stk. som har det samme etternavn som meg, så foreløpig har ingen døpt sitt barn med mitt fornavn. Og de kan bare våge seg, for det vil jeg ha for meg selv ja. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Så vidt jeg vet så er jeg alene om mitt navn. Hos statistisk sentralbyrå sier de bare at det er enten 3,2,1 eller 0 som heter det samme som meg. Det er bare 202 stk. som har det samme etternavn som meg, så foreløpig har ingen døpt sitt barn med mitt fornavn. Og de kan bare våge seg, for det vil jeg ha for meg selv ja. Jeg har også et helt unikt navn :-) (Etternavnet er det kun 6 andre som har.) "............................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har også et helt unikt navn :-) (Etternavnet er det kun 6 andre som har.) "............................................." Det er bare fem som har etternavnet til minstemann ) 0 Siter
Gjest Spikkefliser Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Så vidt jeg vet er det ingen som har bare ett navn i Norge. Til og med de kongelige har et slags etternavn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.