jubalong70 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Som Ripley sier - det betyr promp. 0 Siter
Gjest Flatulens Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 På sykehuset - etter opersjoner og sånnt (hva "og sånnt er" vet jeg sannelig ikke...) spør de noen ganger pasienten om "flatulens" har gått. "Hvem? Gått? Nei, han har ikke vært her engang" ) Har hørt det av sykepleiervenninna til mora mi. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 På sykehuset - etter opersjoner og sånnt (hva "og sånnt er" vet jeg sannelig ikke...) spør de noen ganger pasienten om "flatulens" har gått. "Hvem? Gått? Nei, han har ikke vært her engang" ) Har hørt det av sykepleiervenninna til mora mi. Ha-ha! Den lærte jeg av faren min da jeg var lita, den versjonen var sånn: Sykepleieren stikker hodet inn og sier: - Har flatulensen gått? Den lille, gamle damen i senga (høflig og hjelpsomt): - Det vet jeg ikke, men reservelegen var nettop innom! 0 Siter
flisa Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Ha-ha! Den lærte jeg av faren min da jeg var lita, den versjonen var sånn: Sykepleieren stikker hodet inn og sier: - Har flatulensen gått? Den lille, gamle damen i senga (høflig og hjelpsomt): - Det vet jeg ikke, men reservelegen var nettop innom! Eller: Jordmor stikker nesen inn til hun som ligger stordiger med veer og spør; "har slimproppen gått?" - - hvorpå hun i senga svarer; "ja, - men han er bare på gangen og henter kaffe!" 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Eller: Jordmor stikker nesen inn til hun som ligger stordiger med veer og spør; "har slimproppen gått?" - - hvorpå hun i senga svarer; "ja, - men han er bare på gangen og henter kaffe!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.